آغاز رقابت‌های کاروان ایران در پارالمپیک پاریس 2024

کاروان ورزشی ایران با نام فرزندان ایران و شعار ایمان، ایثار و افتخار، با 65 ورزشکار در 10 رشته مختلف ورزشی، راهی هفدهمین دوره بازی‌های پارالمپیک تابستانی پاریس 2024 شده است. این رویداد بزرگ ورزشی از 7 تا 18 شهریورماه برگزار می‌شود و ایران نیز همانند دوره‌های گذشته با امید کسب افتخار در این رقابت‌ها شرکت کرده است.

اولین روز از رقابت‌های پارالمپیک پاریس 2024 برای کاروان ایران با حضور ورزشکاران پاراتکواندو و پاراتیراندازی با کمان آغاز شد. این ورزشکاران ایرانی که نمایندگان کشورمان در روز نخست مسابقات هستند، با تمام توان به مصاف حریفان خود می‌روند تا افتخار آفرینی کنند.

کاروان ورزشی ایران در این دوره از بازی‌های پارالمپیک در رشته‌های پاراتیروکمان، پاراتکواندو، پاراجودو و پاراکانو، والیبال نشسته، گلبال، پارادوومیدانی، پاراتیراندازی، پاراشنا و پاراوزنه برداری شرکت خواهد کرد. ورزشکاران ایرانی در این رشته‌ها با تلاش‌های شبانه‌روزی و آمادگی کامل، به دنبال کسب بهترین نتایج و بالا بردن پرچم ایران در این رقابت‌های معتبر هستند.

با توجه به برنامه اعلام شده، ورزشکاران ایرانی در روزهای آینده نیز در رشته‌های مختلف به رقابت خواهند پرداخت. علاقه‌مندان به ورزش می‌توانند با دنبال کردن اخبار و نتایج مسابقات، از عملکرد ورزشکاران ایرانی در پارالمپیک پاریس 2024 مطلع شوند.

اخبار موثق و دقیق را در مجله خبری تحلیل سبز مطالعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top