آماده‌باش مراکز دیالیز مشهد برای خدمت‌رسانی به زائران در دهه پایانی ماه صفر

همزمان با فرا رسیدن دهه پایانی ماه صفر و افزایش چشمگیر تعداد زائران در شهر مشهد، مراکز دیالیز اطراف حرم مطهر رضوی آمادگی کامل خود را برای ارائه خدمات به بیماران دیالیزی اعلام کردند.

جواد رجبیان، کارشناس مسئول بیماری‌های خاص معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد، با اشاره به این موضوع، اظهار داشت که مراکزی همچون بیمارستان منتظریه، دارالشفای حرم رضوی، درمانگاه امام صادق (ع)، درمانگاه آل محمد (ص)، بیمارستان امام زمان (عج) و بیمارستان موسی بن جعفر (ع) در طول این ایام به صورت ویژه به زائران نیازمند خدمات دیالیز خدمت‌رسانی خواهند کرد.

وی همچنین بر لزوم هماهنگی قبلی زائران برای اخذ نوبت در این مراکز تأکید کرد و افزود که کلینیک سرور نیز به صورت شبانه‌روزی به بیماران تالاسمی و هموفیلی خدمات اورژانس ارائه خواهد داد.

رجبیان با بیان اینکه بیماران خاص باید مراقبت‌های لازم را در طول سفر انجام دهند و داروهای مورد نیاز خود را همراه داشته باشند، خاطرنشان کرد که تمامی خدمات درمانی ارائه شده به زائران بیمارشناس تحت پوشش بیمه سلامت با تعرفه دولتی انجام خواهد شد.

با این اقدامات، زائران بیمار می‌توانند با خیالی آسوده به زیارت حرم مطهر مشرف شوند و از خدمات درمانی مورد نیاز خود بهره‌مند شوند.

اخبار موثق و دقیق را در مجله خبری تحلیل سبز مطالعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top