آینده نامعلوم آنسو فاتی؛ جدایی از بارسلونا قریب‌الوقوع؟

آنسو فاتی، پدیده سابق لاماسیا و وارث شماره ۱۰ افسانه‌ای لیونل مسی در بارسلونا، به نظر می‌رسد آینده‌ای نامعلوم در این باشگاه داشته باشد. مدیر ورزشی بارسلونا به فاتی اعلام کرده است که جایی در برنامه‌های فنی تیم برای فصل آینده ندارد و باید به دنبال تیم جدیدی باشد. این خبر در حالی منتشر می‌شود که فاتی فصل گذشته را به صورت قرضی در برایتون سپری کرد و نتوانست عملکرد قابل قبولی از خود نشان دهد.

آنسو فاتی، ستاره جوانی که زمانی به عنوان جانشین لیونل مسی در بارسلونا معرفی می‌شد، اکنون در آستانه جدایی از این باشگاه قرار دارد. مدیر ورزشی بارسلونا به فاتی اعلام کرده است که جایی در برنامه‌های فنی تیم برای فصل آینده ندارد و باید به دنبال تیم جدیدی باشد.

فاتی که در آکادمی لاماسیا پرورش یافته بود، با استعداد و سرعت بالای خود توجه‌ها را به خود جلب کرد. او در سنین پایین به تیم اصلی بارسلونا راه یافت و حتی پیراهن شماره ۱۰، نمادین‌ترین شماره پیراهن بارسلونا که پیش از او متعلق به لیونل مسی بود، به او رسید. اما فاتی نتوانست انتظارات بسیار بالایی که از او می‌رفت را برآورده کند و هرگز به آن ستاره بزرگی که پیش‌بینی می‌شد، تبدیل نشد.

فصل گذشته، فاتی به صورت قرضی به باشگاه برایتون در لیگ برتر انگلیس پیوست تا بتواند فرصت بیشتری برای بازی کردن پیدا کند. با این حال، او در برایتون نیز نتوانست عملکرد قابل قبولی از خود نشان دهد و باشگاه انگلیسی نیز تمایلی به تمدید قرارداد قرضی او نشان نداد.

با بازگشت فاتی به بارسلونا، به نظر می‌رسد که آینده او در این باشگاه بسیار نامعلوم است. هانسی فلیک، سرمربی جدید بارسلونا، برنامه‌های خاص خود را برای تیم دارد و ظاهراً جایی برای فاتی در این برنامه‌ها وجود ندارد.

اخبار موثق و دقیق را در مجله خبری تحلیل سبز مطالعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top