بازگشت ۸۳ درصد کالاهای تملیکی به چرخه اقتصاد کشور

سعید غلامی باغی، معاون بهره‌برداری و فروش اموال منقول سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی، در گردهمایی سالانه مدیران سازمان، از افزایش قابل توجه بازگشت کالاهای تملیکی به چرخه اقتصاد خبر داد. وی اعلام کرد که در سال جاری، ۸۳ درصد کالاهای تملیکی به چرخه مصرف بازگشته‌اند که این رقم در مقایسه با سال گذشته که تنها ۵۸ درصد کالاها به این شکل تعیین تکلیف شده بودند، رشد چشمگیری را نشان می‌دهد.

غلامی باغی با اشاره به افزایش تعداد مزایده‌ها و تغییر رویکرد به سمت حراج‌های الکترونیکی، از بهبود فرآیند فروش کالاهای تملیکی خبر داد. وی همچنین به تمرکز فروش کالاها در ۵ استان اصلی کشور اشاره کرد که با توجه به تمرکز تجارت خارجی در این استان‌ها، امری طبیعی است.

معاون بهره‌برداری و فروش اموال منقول سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی، با بیان اینکه بیش از ۸۵ درصد فروش سازمان به صورت الکترونیکی انجام می‌شود، بر اهمیت استفاده از فناوری‌های نوین در این حوزه تأکید کرد. وی همچنین به افزایش مشارکت مردم در حراج‌های الکترونیکی اشاره کرد که نشان از موفقیت این روش در افزایش شفافیت و دسترسی به کالاهای تملیکی دارد.

در مجموع، نتایج حاصل از اقدامات انجام شده در سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی نشان می‌دهد که این سازمان در راستای بهینه سازی فرآیندهای خود و افزایش بازده اقتصادی، گام‌های مؤثری برداشته است.

اخبار موثق و دقیق را در مجله خبری تحلیل سبز مطالعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *