تحول عمرانی عسلویه با افتتاح و کلنگ‌زنی ۱۱۴ پروژه

شهرستان عسلویه در هفته دولت شاهد افتتاح و کلنگ‌زنی ۱۱۴ پروژه با سرمایه‌گذاری بیش از ۵۴ هزار میلیارد تومان بود. این رویداد مهم نشان از تحول عظیم عمرانی و توسعه‌ای در این منطقه دارد.

احمد محمدی‌زاده، استاندار بوشهر، در مراسم افتتاح این پروژه‌ها، از اجرای ۶۳ پروژه با اعتبار بیش از ۵۳ هزار میلیارد تومان و آغاز عملیات اجرایی ۵۱ پروژه دیگر با اعتبار حدود یک هزار میلیارد تومان خبر داد.

پروژه‌های افتتاح شده شامل طیف گسترده‌ای از حوزه‌ها از جمله ارتباطات، مسکن، ورزش، راه، و خدمات شهری می‌شود. احداث سایت همراه اول در روستای سهمو، تکمیل ۳۵ واحد مسکونی روستایی، واگذاری زمین مسکونی به متقاضیان، سالن ورزشی دانش‌آموزی، بهسازی و تعریض راه‌های روستایی، چمن مصنوعی و مرکز معاینه فنی خودروهای سنگین تنها بخشی از این پروژه‌ها هستند.

یکی از مهم‌ترین پروژه‌های کلنگ‌زنی شده، بیمارستان ۱۱۰ تختخوابی عسلویه با اعتبار ۱۵۰ میلیارد تومان است که تحولی بزرگ در حوزه درمان جنوب استان بوشهر ایجاد خواهد کرد. همچنین، اصلاح و بازسازی شبکه‌های برق روستایی، احداث پارک و مدارس جدید از دیگر پروژه‌های کلنگ‌زنی شده در این شهرستان هستند.

با توجه به اهمیت عسلویه در صنعت نفت و گاز کشور، اجرای این حجم از پروژه‌ها نشان از عزم جدی دولت برای توسعه همه جانبه این منطقه دارد. بی‌شک، این اقدامات تأثیر بسزایی در بهبود کیفیت زندگی مردم شهرستان عسلویه خواهد داشت.

اخبار موثق و دقیق را در مجله خبری تحلیل سبز مطالعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top