دستگیری عامل تیراندازی در دولت‌آباد شهر ری

در پی وقوع یک حادثه تیراندازی در یکی از خیابان‌های دولت‌آباد شهر ری، نیروهای انتظامی با انجام عملیات سریع و دقیق، عامل این حادثه را دستگیر کردند.

سرهنگ محمدقاسم طرهانی، فرمانده انتظامی شهرستان ری، با اعلام این خبر، اظهار داشت که در پی تماس شهروندان با پلیس ۱۱۰ مبنی بر تیراندازی در منطقه، ماموران به سرعت به محل حادثه اعزام شده و تحقیقات خود را آغاز کردند.

بررسی‌های اولیه نشان داد که فرد ناشناسی با استفاده از سلاح گرم اقدام به تیراندازی کرده و باعث ایجاد رعب و وحشت در میان ساکنان منطقه شده است. پس از متواری شدن عامل تیراندازی، ماموران با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی موفق شدند هویت وی را شناسایی کنند.

در ادامه، با هماهنگی مقام قضایی، ماموران پلیس در یک عملیات غافلگیرانه، متهم را در مخفیگاهش دستگیر و یک قبضه سلاح جنگی کمری را از وی کشف و ضبط کردند.

متهم در بازجویی‌های اولیه به جرم خود اعتراف کرده و انگیزه خود را اختلافات شخصی اعلام کرده است. پرونده این پرونده برای سیر مراحل قانونی به دادسرا ارسال شده است.

دستگیری سریع عامل این حادثه و کشف سلاح جنگی، نشان از آمادگی و هوشیاری نیروهای انتظامی در برخورد با چنین حوادثی دارد. همچنین، این اقدام موجب افزایش احساس امنیت در میان شهروندان شده است.

اخبار موثق و دقیق را در مجله خبری تحلیل سبز مطالعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top