سپاهان در آستانه شکستن طلسم مقابل شباب الاهلی

دیدار حساس سپاهان و شباب الاهلی در لیگ قهرمانان آسیا

تیم فوتبال سپاهان ایران در اولین بازی مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا، روز سه شنبه ۱۶ مرداد در ورزشگاه نقش جهان اصفهان به مصاف شباب الاهلی امارات خواهد رفت. این بازی از اهمیت بالایی برخوردار است، زیرا شباب الاهلی تاکنون در مقابل تیم‌های ایرانی شکست نخورده است و سپاهان به دنبال شکستن این طلسم است.

شباب الاهلی، حریفی قدرتمند

شباب الاهلی که از ادغام دو باشگاه دبی و الشباب در سال ۲۰۱۷ تشکیل شده، در لیگ امارات عملکرد بسیار خوبی داشته و توانسته چندین عنوان قهرمانی و نایب قهرمانی را به دست آورد. این تیم در بازی‌های گذشته خود مقابل فولاد خوزستان و پدیده مشهد، موفق به کسب نتایج خوبی شده و تاکنون در مقابل تیم‌های ایرانی شکست نخورده است.

حضور سردار آزمون، جذابیت بازی را دوچندان کرده است

حضور سردار آزمون، مهاجم ایرانی در ترکیب شباب الاهلی، جذابیت این بازی را دوچندان کرده است. آزمون که سابقه بازی در سپاهان را دارد، حالا در مقابل تیم سابق خود قرار خواهد گرفت و این بازی برای او از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

سپاهان به دنبال صعود به مرحله گروهی

سپاهان برای صعود به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا باید در این بازی به پیروزی برسد. شکست دادن شباب الاهلی کار آسانی نخواهد بود، اما سپاهان با تکیه بر توانایی‌های بازیکنان خود و حمایت هوادارانش، امیدوار است به این هدف برسد.

نکات مهم بازی:

  • زمان بازی: سه شنبه ۱۶ مرداد ساعت ۱۹:۴۵
  • محل برگزاری: ورزشگاه نقش جهان اصفهان
  • داور بازی: کیم جونگ هیوک از کره جنوبی

نتیجه‌گیری:

بازی سپاهان و شباب الاهلی یکی از حساس‌ترین بازی‌های این فصل لیگ قهرمانان آسیا است. سپاهان با پیروزی در این بازی می‌تواند به مرحله گروهی صعود کند و به دنبال کسب نتایج بهتر در این رقابت‌ها باشد. همچنین، این بازی فرصتی است تا سپاهان طلسم شکست ناپذیری شباب الاهلی در مقابل تیم‌های ایرانی را بشکند.

اخبار موثق و دقیق را در مجله خبری تحلیل سبز مطالعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top