صدرنشینی ایران، کره و ژاپن در دور چهارم مقدماتی جام جهانی 2026

دور چهارم از مرحله سوم رقابت‌های انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ در قاره آسیا با نتایج جالبی همراه بود. تیم‌های ملی ایران، کره جنوبی و ژاپن توانستند در گروه‌های خود به صدرنشینی برسند و شانس صعود خود را افزایش دهند.

در گروه A، تیم ملی ایران با پیروزی پرگل مقابل قطر و ازبکستان با شکست امارات، هر دو با ۱۰ امتیاز در صدر جدول قرار گرفتند. این دو تیم با توجه به عملکردشان، شانس بالایی برای صعود به جام جهانی دارند. قطر و امارات نیز با ۴ امتیاز در رده‌های بعدی قرار گرفته‌اند و کار سختی برای صعود دارند.

در گروه B، کره جنوبی با پیروزی مقابل عراق به صدر جدول رسید و اردن نیز با غلبه بر عمان، جایگاه خود را در جدول بهبود بخشید.

در گروه C، بازی بین ژاپن و استرالیا با تساوی یک بر یک به پایان رسید. چین نیز با پیروزی مقابل اندونزی اولین برد خود را در این دوره از مسابقات کسب کرد. عربستان با تساوی مقابل بحرین، همچنان در شرایط نامطلوبی قرار دارد.

با توجه به نتایج به دست آمده، رقابت برای صعود به جام جهانی در گروه‌های مختلف بسیار نزدیک است و بازی‌های آینده تعیین‌کننده خواهند بود. تیم‌های ملی ایران، کره جنوبی و ژاپن با توجه به عملکردشان در این دور از مسابقات، شانس بالایی برای صعود به جام جهانی دارند.

اخبار موثق و دقیق را در مجله خبری تحلیل سبز مطالعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *