«قلب رقه» به صدرنشینی در اکران سیار رسید

فیلم سینمایی «قلب رقه» به کارگردانی خیرالله تقیانی‌پور با فروش قابل توجهی که در سینماها و همچنین در اکران‌های سیار و شهرهای فاقد سینما داشته، به پرفروش‌ترین فیلم در این حوزه تبدیل شده است.

این فیلم با محوریت یک ایرانی که به قلب داعش نفوذ می‌کند، روایتی حماسی و عاشقانه از مبارزه با تروریسم را به تصویر می‌کشد. «قلب رقه» با بازیگران مطرحی همچون شهرام حقیقت‌دوست، شادی مختاری و فرهاد قائمیان توانسته است مخاطبان زیادی را به خود جذب کند.

با توجه به آمار منتشر شده، «قلب رقه» علاوه بر فروش بیش از ۱۱ میلیارد تومان در سینماها، بیش از ۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان نیز از طریق اکران‌های سیار و مردمی به دست آورده است. این موفقیت چشمگیر، «قلب رقه» را به پرفروش‌ترین فیلم در حوزه اکران‌های سیار تبدیل کرده است و رکورد قبلی متعلق به فیلم «موقعیت مهدی» را شکسته است.

علاوه بر این، «بچه زرنگ» به عنوان پرفروش‌ترین انیمیشن سینمایی در اکران‌های سیار معرفی شده است.

«قلب رقه» به دلیل محتوای جذاب و بازی‌های قوی بازیگران توانسته است نظر منتقدان و مخاطبان را به خود جلب کند. این فیلم با همکاری مؤسسه شهر فرنگ و اکران سیار مؤسسه بهمن سبز، اکران مردمی عمار و انجمن سینمای جوانان ایران در شهرهای فاقد سینما به نمایش در آمده است.

با توجه به موفقیت «قلب رقه»، می‌توان انتظار داشت که این فیلم به یکی از پرفروش‌ترین فیلم‌های سینمای ایران در سال جاری تبدیل شود.

اخبار موثق و دقیق را در مجله خبری تحلیل سبز مطالعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *