قلعه‌نویی: پیروزی برابر قطر بیش از ۶ امتیاز ارزش دارد

امیر قلعه‌نویی، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران، در نشست خبری پیش از دیدار مقابل قطر در مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶، از آمادگی کامل تیمش برای کسب پیروزی خبر داد. وی با اشاره به بازی قبلی دو تیم در جام ملت‌های آسیا، بر شناخت کامل تیم از قطر تأکید کرد و گفت که هدف تیم ملی، کسب پیروزی و خوشحالی هواداران است.

قلعه‌نویی با تمجید از تیم ملی قطر، آن را تیمی قابل احترام دانست و به اهمیت این بازی در مسیر صعود ایران به جام جهانی اشاره کرد. او همچنین از فدراسیون فوتبال ایران به دلیل فراهم کردن شرایط بازی در امارات تشکر کرد و از هواداران خواست تا با حضور در ورزشگاه، تیم ملی را تشویق کنند.

سرمربی تیم ملی ایران، با اشاره به مشکلات موجود از جمله کمبود زمان تمرین و برگزاری بازی‌ها در زمین‌های مختلف، از عملکرد خوب تیم در بازی‌های گذشته ابراز رضایت کرد. وی با تأکید بر اهمیت پیروزی در بازی مقابل قطر، این بازی را بیش از ۶ امتیازی دانست و گفت که کسب پیروزی می‌تواند مسیر صعود تیم را هموار کند.

قلعه‌نویی در پایان سخنان خود به موضوع داوری در فوتبال اشاره کرد و با بیان اینکه امکان اشتباه در استفاده از VAR وجود دارد، بر لزوم تمرکز بازیکنان بر روی بازی و اجتناب از انجام خطاهای بی‌مورد تأکید کرد.

اخبار موثق و دقیق را در مجله خبری تحلیل سبز مطالعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *