مزایده بزرگ لوازم خانگی خارجی: گامی به سوی تعیین تکلیف کالاهای راکد

در پی تاکیدات ریاست قوه قضاییه مبنی بر ضرورت نظارت بر انبارهای اموال تملیکی، دادستانی تهران اقدام به برگزاری مزایده‌ای بزرگ برای فروش بیش از ۱۰۰ هزار وسیله خانگی خارجی نموده است. این مزایده که از هفتم شهریور آغاز شده و تا بیستم شهریور ادامه خواهد داشت، در راستای تعیین تکلیف کالاهای راکد و جلوگیری از هدررفت اموال بیت‌المال صورت می‌گیرد.

علی صالحی، دادستان تهران، با اعلام این خبر، اظهار داشت که این مزایده شامل دو بخش اصلی است. بخش اول مربوط به مزایده شماره ۲۸۲ فروش کالاهای موجود در انبارهای اموال تملیکی بندرعباس است. بخش دوم نیز شامل فروش ۲۰ هزار و ۴۰۸ دستگاه لوازم خانگی خارجی به ارزش پایه هزار و ۱۶۶ میلیارد ریال می‌باشد که با مجوز قضایی در معرض فروش قرار گرفته‌اند.

صالحی همچنین تاکید کرد که نظارت بر روند تعیین تکلیف این کالاها به صورت مستمر در دستور کار دادستانی تهران قرار دارد تا از هرگونه تخلف و هدررفت اموال جلوگیری شود.

برای شرکت در این مزایده، اشخاص حقیقی و حقوقی می‌توانند به اداره‌کل اموال تملیکی استان هرمزگان مراجعه و پس از بازدید از کالاها، از طریق سامانه تدارکات دولت نسبت به ثبت پیشنهاد قیمت اقدام نمایند.

با برگزاری این مزایده بزرگ، گامی مهم در جهت تعیین تکلیف کالاهای راکد و جلوگیری از هدررفت اموال بیت‌المال برداشته شده است. همچنین، این اقدام می‌تواند به کاهش قیمت لوازم خانگی در بازار و افزایش رضایت مصرف‌کنندگان کمک کند.

اخبار موثق و دقیق را در مجله خبری تحلیل سبز مطالعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top