چند خبر کوتاه از ورزش قزوین


در جدیدترین اخبار ورزشی از استان قزوین، تیم فوتسال کراپ الوند در لیگ برتر، تیم فوتسال بانوان فولاد خرمدشت و حضور دو کاراته‌کای برجسته قزوینی در لیگ جهانی کاراته وان، اهمیت ویژه‌ای دارند.

میزبانی تیم فوتسال کراپ الوند از سن‌ایچ ساوه

تیم فوتسال کراپ الوند قزوین در ادامه مسابقات لیگ برتر فوتسال ایران، میزبان سن‌ایچ ساوه خواهد بود. این دیدار قرار است در سالن یادگار امام الوند برگزار شود و تیم کراپ با انگیزه کسب چهارمین پیروزی متوالی وارد میدان خواهد شد.

صف‌آرایی تیم فوتسال بانوان فولاد خرمدشت

در بخش فوتسال بانوان، تیم فولاد خرمدشت در ادامه لیگ برتر به مصاف نفت امیدیه خواهد رفت. این مسابقه در سالن ولایت امیدیه برگزار می‌شود و تیم فولاد خرمدشت به دنبال جبران شکست هفته گذشته خود است.

حضور دو کاراته‌کای قزوینی در لیگ جهانی کاراته وان

بهمن عسگری و لیلا برجعلی، دو کاراته‌کای مطرح استان قزوین، برای شرکت در رقابت‌های لیگ جهانی کاراته وان راهی پاریس شدند. عسگری در وزن منهای ۷۵ کیلوگرم و برجعلی در وزن مثبت ۶۸ کیلوگرم به رقابت خواهند پرداخت.

در این مقاله به بررسی آخرین اخبار ورزشی استان قزوین پرداختیم که شامل اخبار مربوط به تیم‌های فوتسال کراپ الوند و فولاد خرمدشت و حضور دو کاراته‌کای برجسته قزوینی در رقابت‌های بین‌المللی است. این اخبار نشان‌دهنده فعالیت‌های ورزشی چشمگیر در استان قزوین است که می‌تواند برای علاقه‌مندان ورزشی جذاب و قابل توجه باشد.

با احترام ، مجله خبری تحلیل سبز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *