سازمان جهانی بهداشت: ادعاهای دروغ اسرائیل خطرناک است

سازمان جهانی بهداشت (WHO) در برابر اتهامات رژیم صهیونیستی مبنی بر همکاری این نهاد با حماس، واکنش نشان داده است. طبق گزارش‌های منتشر شده توسط خبرگزاری فارس، سازمان جهانی بهداشت ادعاهای اسرائیل را رد کرده و آن‌ها را خطرناک خوانده است.

اظهارات تدروس آدهانوم در دفاع از سازمان جهانی بهداشت

تدروس آدهانوم، رئیس سازمان جهانی بهداشت، در پیامی در شبکه اجتماعی ایکس، ادعاهای اسرائیل را مضر و تهدیدآمیز برای کارکنان سازمان توصیف کرده است. او تأکید کرده که این سازمان به عنوان یک نهاد وابسته به سازمان ملل، بی‌طرف بوده و در جهت سلامت و رفاه همگان فعالیت می‌کند.

انکار تبانی سازمان جهانی بهداشت با حماس

سخنان آدهانوم در پاسخ به اظهارات ایلون شاهار، نماینده رژیم صهیونیستی در نهادهای بین‌المللی در ژنو، مطرح شده است. شاهار ادعا کرده بود که سازمان جهانی بهداشت تبانی با حماس را در جریان جنگ غزه نادیده گرفته است.

افزایش شمار شهدا و مجروحان فلسطینی

وزارت بهداشت غزه نیز از افزایش شمار شهدا و مجروحان فلسطینی در پی ادامه جنگ در نوار غزه خبر داده است. طبق این گزارش‌ها، تعداد شهدای فلسطینی به 26,257 نفر و مجروحان به 64,797 نفر رسیده است.

حملات اسرائیل به نوار غزه و قطع اینترنت

در این میان، شبکه الجزیره گزارش داده است که نیروهای اسرائیلی کارکنان یک شرکت ارتباطات فلسطینی را در حالی که قصد تعمیر شبکه‌های اینترنتی را داشتند، هدف قرار داده‌اند. این حملات مکرر منجر به قطع چندباره اینترنت در غزه شده است.

تأکید سازمان جهانی بهداشت بر ادامه فعالیت‌های بشردوستانه

سازمان جهانی بهداشت با وجود این اتهامات، تأکید کرده که به فعالیت‌های بشردوستانه خود در سراسر جهان ادامه خواهد داد و به تلاش‌های خود برای حمایت از سلامت افراد آسیب‌پذیر ادامه خواهد داد.

با احترام ، مجله تحلیلی خبری تحلیل سبز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *