آتالانتا با هت‌تریک لوکمن قهرمان لیگ اروپا شد؛ رویای ژاوی ناکام ماند!

تیم فوتبال آتالانتا با درخشش مهاجم نیجریه‌ای خود، آدمولا لوکمن، موفق به شکست بایرلورکوزن در فینال لیگ اروپا و کسب عنوان قهرمانی این رقابت‌ها شد.

بازی در ورزشگاه مملو از تماشاگر آیوا دوبلین پایتخت ایرلند برگزار شد و آتالانتا از همان ابتدا بازی را هجومی آغاز کرد. در دقیقه ۱۲، لوکمن از اشتباه مدافعان بایرلورکوزن در محوطه جریمه استفاده کرد و گل نخست بازی را به ثمر رساند.

در ادامه، لوکمن در دقیقه ۲۶ با یک شوت تماشایی از پشت محوطه جریمه، گل دوم خود و آتالانتا را به ثمر رساند.

بایرلورکوزن در نیمه دوم تلاش زیادی برای جبران نتیجه کرد، اما ناکام ماند و در نهایت در دقیقه ۷۵، لوکمن با تکمیل هت‌تریک خود، خیال گاسپرینی و شاگردانش را از بابت قهرمانی راحت کرد.

این پیروزی برای آتالانتا که برای اولین بار در تاریخ خود به فینال لیگ اروپا راه یافته بود، بسیار ارزشمند بود. شاگردان گاسپرینی با این قهرمانی، سهمیه حضور در لیگ قهرمانان اروپا در فصل آینده را نیز به دست آوردند.

بسیاری از کارشناسان و هواداران فوتبال، پیش‌بینی می‌کردند که بایرلورکوزن به رهبری ژاوی آلونسو، فاتح این رقابت‌ها خواهد شد. لورکوزن تا پیش از این بازی، در ۵۱ دیدار اخیر خود شکست نخورده بود. اما در نهایت، این آتالانتا بود که با درخشش لوکمن، رویای ژاوی و شاگردانش را بر باد داد.

اخبار موثق و دقیق را در مجله خبری تحلیل سبز مطالعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *