آمار جدید شهدای غزه/ شهادت ۹۲ فلسطینی طی ۲۴ ساعت گذشته


در ادامه تجاوزات رژیم صهیونیستی به نوار غزه، ۹۲ فلسطینی بی‌پناه طی ۲۴ ساعت گذشته جان خود را از دست داده‌اند. این حملات وحشیانه همچنین باعث زخمی شدن ۱۵۶ نفر دیگر شده است.

جنایاتی که پایان ندارد

وزارت بهداشت غزه اعلام کرده است که رژیم صهیونیستی در این مدت ده‌ها حمله ضد مردم غزه انجام داده که نتیجه آن افزایش چشمگیر تعداد شهدا و مجروحین بوده است. از ابتدای تجاوزات تاکنون، تعداد شهدای غزه به ۳۰۳۲۰ نفر رسیده و بیش از ۷۱۵۳۳ نفر نیز زخمی شده‌اند.

مانع تراشی در مسیر کمک‌رسانی

رژیم صهیونیستی نه تنها به جان مردم بی‌دفاع افتاده، بلکه با مانع‌تراشی بر سر راه کادر پزشکی و نیروهای امدادی، از رسیدن کمک‌های حیاتی به مجروحین جلوگیری می‌کند. این اقدامات غیرانسانی، بحران در غزه را عمیق‌تر کرده است.

حملات بی‌رحمانه علیه آوارگان

در یکی از وحشتناک‌ترین جنایات اخیر، رژیم صهیونیستی هزاران آواره فلسطینی که در انتظار دریافت کمک‌های بشردوستانه بودند، را هدف قرار داد. این حمله غیرانسانی در میدان نابلسی غزه به شهادت دست‌کم ۱۱۶ نفر و زخمی شدن صدها نفر دیگر منجر شد.

تأکید بر حقوق بشر و ضرورت پایان دادن به خشونت

این رویدادهای تراژیک بیش از پیش بر ضرورت توجه جهانیان به رعایت حقوق بشر و تلاش برای پایان دادن به خشونت‌ها و تجاوزات علیه مردم بی‌دفاع غزه تأکید دارد. جامعه جهانی باید برای توقف فوری این جنایات و کمک به بازماندگان این فاجعه اقدام کند.

با احترام ، مجله خبری تحلیل سبز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *