استوری عجیب کرار جاسم علیه فغانی

اخیراً، کرار جاسم، بازیکن شناخته‌شده سابق تیم‌های استقلال و ملی فوتبال عراق، با انتشار استوری‌ای در شبکه‌های اجتماعی، واکنش تندی نسبت به تصمیمات علیرضا فغانی، داور مطرح فوتبال، نشان داد.

جنجال علیرضا فغانی در دیدار فوتبال اردن و عراق

به دنبال تصمیمات جنجال‌برانگیز فغانی در دیدار تیم‌های ملی فوتبال عراق و اردن، انتقادات گسترده‌ای از سوی علاقه‌مندان و بازیکنان فوتبال مطرح شده است. این مسابقه که با نتیجه ۳ بر ۲ به سود اردن خاتمه یافت، شاهد صحنه‌های بحث‌برانگیزی بود که تأثیر قابل توجهی بر نتیجه داشت.

انتقاد تند کرار جاسم از عملکرد فغانی

کرار جاسم، با انتشار پیامی در فضای مجازی، علیرضا فغانی را به خاطر نگرش منفی وی نسبت به تیم ملی عراق و بازیکنان آن مورد انتقاد قرار داد. جاسم مدعی شد که دو بار به دلیل تعصبات فغانی علیه تیم عراق اخراج شده است. او این اقدامات را محروم کردن تیمش از شادی و پیروزی تلقی کرد و تأکید نمود که خداوند در برابر ظلم کافی است.

پرتاب به آتش تصمیمات داوری در جام ملت‌های آسیا

این نقدها و واکنش‌ها در حالی مطرح می‌شوند که تیم ملی فوتبال اردن توانست با پیروزی خود برابر عراق، جواز صعود به مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا را کسب کند. صحنه‌ای که در آن فغانی ایمن حسین، مهاجم گلزن تیم عراق، را به دلیل شادی گل از زمین بازی اخراج کرد، انتقادات فراوانی را در پی داشت و بر تنش‌ها دامن زد.

با احترام ، مجله خبری تحلیل سبز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *