واکنش معاون وزیر ارتباطات به خبر افزایش تعرفه اینترنت ثابت

اطلاعیه‌ای از سوی معاون وزیر ارتباطات در خصوص افزایش تعرفه اینترنت ثابت منتشر شده است. این واکنش به خبرهای منتشر شده در فضای مجازی مربوط به افزایش تعرفه واکنش‌های متعددی در بین کاربران به وجود آورده است.

توضیحات معاون وزیر ارتباطات:

پس از گسترش اخبار مرتبط با افزایش تعرفه اینترنت ثابت در رسانه‌های اجتماعی، امیر محمدزاده لاجوردی، معاون وزیر ارتباطات و رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، در یک اطلاعیه اختصاصی اقدام به توضیحات کرد.

وضعیت افزایش تعرفه:

رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی با اشاره به خبرهای منتشره اظهار کرد: “خبری که در رسانه‌ها منتشر شده و به افزایش قیمت اینترنت ثابت اشاره دارد، مربوط به اعلام افزایش ۳۴ درصدی تعرفه اینترنت است که در روزهای گذشته اعلام شده بوده و اطلاعات جدیدی در این زمینه وجود ندارد.”

دقت در جزئیات:

لاجوردی افزود: “افزایش ۳۴ درصدی تعرفه اینترنت شامل هم اینترنت ثابت و همراه بوده و با وجود افزایش، ترافیک داخلی تحت پوشش این افزایش قیمت قرار نگرفته است.”

نتیجه‌گیری:

واضح است که افزایش تعرفه اینترنت ثابت اخیر در چارچوب اعلام شده بوده و اطلاعات به مرور زمان منتشر شده‌اند. برای درک دقیق‌تر و جلب رضایت کاربران، آشنایی با جزئیات افزایش و انتظارات مردم امری ضروری است.

با احترام ، مجله خبری تحلیل سبز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *