انصاری فرد: بازی با فلسطین حکم فینال را دارد

کریم انصاری فرد، مهاجم تیم ملی فوتبال ایران، در یک نشست خبری قبل از بازی اول تیم ملی فوتبال ایران در جام ملت‌های آسیا، به اهمیت این بازی اشاره کرد. او اظهار کرد: “قطعاً این مسابقات برای ما اهمیت بالایی دارد و با تمام توان وارد این مسابقات می‌شویم.”

حس خاص بازی با فلسطین و حکم فینال

انصاری فرد بیان کرد: “بازی فردا برای ما حکم فینال را دارد و خیلی دوست داریم بهترین عملکردمان را داخل زمین به نمایش بگذاریم.” او به حس خاصی که بازی با تیم فلسطین دارد اشاره کرد و اظهار داشت: “همه بازیکنان همدل و هم قسم شدیم که ان‌شاالله بهترین نمایش را داخل زمین داشته باشیم و بتوانیم دل مردم عزیز کشورمان را شاد کنیم.”

تجربه مسابقات جام ملت‌های آسیا

مهاجم تیم ملی فوتبال به تجربه خود در جام ملت‌های آسیا اشاره کرد و گفت: “سال ۲۰۱۱ اولین حضور من در جام ملت‌های آسیا بود. اکنون با تجربه‌های بیشتر، تیم ملی با هدایت امیر قلعه نویی، تیم خیلی منسجمی است.”

تأثیر تجارب گذشته بر عملکرد تیم

انصاری فرد اظهار کرد: “شرایط فنی و تاکتیکی تیم خیلی خوب است. همه بازیکنان به اندازه کافی تورنمنت‌های بزرگ مانند جام جهانی و جام ملت‌ها را دیده‌اند.” او افزود: “امیدوارم با دعای خیر مردم عزیز کشورمان، افتخار بزرگی را برای کشور و پرچم عزیزمان کسب کنیم.”

هدف افتخارآفرین برای کشور

مهاجم تیم ملی با تأکید بر تمام تلاش تیم در زمین گفت: “قطعاً مثل همیشه، داخل زمین تمام توان‌مان را می‌کنیم. از قول همه بازیکنان می‌توانم بگویم که تمام توان‌مان را به کار می‌گیریم تا دل مردم را شاد کنیم.”

آینده‌ای روشن با پرچم کشور در بالاترین نقطه آسیا

انصاری فرد امیدوار است که تجارب و اتفاقات اخیر منجر به قرار گرفتن پرچم کشور در بالاترین نقطه آسیا شود و افتخار بزرگی برای ایران به ارمغان آورد.

با احترام ، مجله خبری تحلیل سبز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *