بادامکی: حسینی به عنوان بزرگ‌تر باید در پرسپولیس باشد

در گفت‌وگو با خبرنگاران جوان، حسین بادامکی معاون ورزشی پرسپولیس به وضوح اعلام کرد که بازیکنان باید از تجربه و مهارت‌های حسینی بهره‌مند شوند. او بیان کرد: “من به حسینی گفتم که به عنوان یک بزرگ‌تر و مربی برجسته، حتماً باید در پرسپولیس حضور داشته باشد و ان‌شاءالله در تمرینات نیز به عنوان مربی دست به کار شود.”

افزودن ارزش به تیم با حضور حسینی

بادامکی تاکید کرد که حضور حسینی در تمرینات نه تنها برای بازیکنان بلکه برای تیم به طور کلی ارزش افزوده خواهد داشت. “ما دوست داریم که حسینی در کنار تیم حضور داشته باشد و تجربیات خود را به اشتراک بگذارد”، افزود.

محدودیت‌ها برای بازیکنان در تمرینات

درباره عدم حضور محمد عمری در تمرینات به دلیل اتفاقات ناخوشایند، بادامکی توضیحاتی ارائه داد. او اظهار کرد: “عمری با ما قرارداد دارد و باید حاضر به تمرینات باشد، اما متأسفانه موانعی وجود داشته که باعث عدم شرکت او در تمرینات شد.”

نقد به فشارهای احتمالی از سوی باشگاه ملوان

بادامکی در مورد ادعاهایی که می‌گویند باشگاه ملوان بر علیه عمری فشار ایجاد کرده است، اظهار نظر کرد: “ما نمی‌توانیم به این ادعاها جواب دهیم ولی باشگاه ملوان باید از این موضوع پاسخ دهد. قطعاً قرارداد عمری با ما تا پایان فصل باقی است و او می‌تواند خدمت سربازی نکند.”

مذاکرات با مربیان اروپایی

در پایان، معاون ورزشی پرسپولیس به مذاکرات با دو مربی اروپایی اشاره کرد. او تأکید کرد: “تمام تمرکز ما بر روی برانکو است و ان‌شاءالله که این مربی به تیم ما بپیوندد. در مورد دیگر مربیان نیز مذاکرات در حال انجام است و در صورت عدم موفقیت با برانکو، گزینه‌های دیگری را بررسی خواهیم کرد.”

بازار نقل و انتقالات

در پایان گفتگو، به تشکیل تیم بازیکنان جدید نیز اشاره کرد. “با چند بازیکن ملی قطر صحبت کردیم و منتظر اتمام مذاکرات هستیم. بعد از تصمیم‌گیری، جزئیات انتقال اعلام خواهد شد.”

با احترام ، مجله خبری تحلیل سبز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *