بازیگران فیلم جواد عزتی در جشنواره فجر معرفی شدند

با نزدیک شدن به بیست و دومین جشنواره فیلم فجر، جزئیات جذابی از فیلم سینمایی “تمساح خونی” به کارگردانی جواد عزتی به تازگی منتشر شده است. این فیلم با همکاری تهیه‌کننده مطرح کامران حجازی، اثری تازه و خلاقانه به جشنواره فجر می‌آورد.

عکس اولین نگاه به “تمساح خونی”

همزمان با ادامه مراحل فنی فیلم، عکس اولین اطلاعات از این اثر هنری منتشر شده است. سعید آقاخانی، یکی از بازیگران اصلی این فیلم، با حضور در اینجا از جشنواره فجر تازه‌ترین پروژه سینمایی خود را معرفی کرده است.

بازیگران و داستان فیلم

“تمساح خونی” با حضور بازیگران برجسته از جمله عباس جمشیدی فر، الناز حبیبی، بهزاد خلج و شبنم قربانی به تصویر کشیده می‌شود. این اثر تازه‌ترین نقش اصلی جواد عزتی نیز را به تماشاگران خواهد نمایاند.

خلاصه داستان و انتظارات از “تمساح خونی”

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: “من یه تمساحم، یه تمساح خونی! یه آدم زخمی که کل زندگیش فقط باخته و چیزی برای از دست دادن نداره…، ولی باز دلش ریسک‌های بزرگ می‌خواد!” انتظار می‌رود این داستان جذاب و پر از هیجان، تحت عنوان یکی از اثار برجسته بخش سودای سیمرغ جشنواره فیلم فجر حضور یابد.

تمرکز بر بخش خصوصی تولید

“تمساح خونی” در بخش خصوصی تولید شده و اکنون در حال انجام مراحل فنی برای شرکت در بخش سودای سیمرغ جشنواره فجر می‌باشد. با پیشرفت این فیلم، انتظار می‌رود که با تجربه‌ای جدید از هنر سینمایی به تماشاگران خدمت کند و در جشنواره بازتابی قوی داشته باشد.

با احترام ، مجله خبری تحلیل سبز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *