تزئین حرم حضرت علی (ع) با ۵ هزار شاخه گل طبیعی

حرم امام علی (ع) در شهر نجف اشرف به همراه آغاز ماه رجب، با بیش از ۵ هزار شاخه گل طبیعی تزئین شده است. خادمان حرم با عشق و ایمان، این جشن گل و نور را برای استقبال از زائران گرامی حضرت علی (ع) آماده کرده‌اند.

نصب پارچه‌های مزین به نام و القاب امیرالؤمنین

پیش از گل‌آرایی، پارچه‌های مزین به نام و القاب امیرالؤمنین علیه‌السلام در حرم نصب شده‌اند. این پارچه‌ها باعث آرایش خاص و متفاوت این مکان مقدس شده و زائران را به زیبایی‌های فراوان حرم علوی دعوت می‌کنند.

گل‌آرایی با دسته‌گل‌های طبیعی

جمعی از خادمان حرم علوی با دسته گل‌های طبیعی، زیبایی حرم را در ایوان نجف به ارمغان آورده‌اند. این گل‌ها با حفظ اصالت و طبیعت، به جشن زائران باستانی و مدرن همراهی می‌کنند.

توزیع گل‌های طبیعی در میان زائران

به منظور افزایش شادی و نشاط در میان زائران، بخشی از گل‌های طبیعی در نقاط مختلف حرم بین زائران توزیع می‌شود. این اقدام به همراه عطرآگین گلاب، جلوه‌ی خاصی به محیط حرم می‌بخشد.

مراسم استقبال با گل‌های طبیعی

در آستانه سالروز میلاد امام علی (ع)، خادمان حرم علوی با مراسمی شاد و پرنور با شاخه‌های گل‌های طبیعی، از زائران استقبال کرده‌اند. این مراسم با همراهی گل‌های طبیعی نشاط و شادابی به مخاطبان منتقل می‌شود.

نتیجه‌گیری

جشن گل با بیش از ۵ هزار شاخه گل طبیعی در حرم امام علی (ع) نماد عشق و ارادت زاده‌شده از ایمان مردم به اهل بیت (ع) است. این تزئینات منحصر به فرد باعث جلب توجه زائران و افزایش زیبایی حرم معتبر اسلامی می‌شود.

با احترام ، مجله خبری تحلیل سبز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *