تشییع و خاکسپاری شهدای حمله تروریستی دمشق در روز قدس


در طلیعه‌ای از روزهای پرشور رمضان و همزمان با ندای آزادی قدس شریف، ایران اسلامی شاهد برگزاری مراسم وداع و تشییع پیکرهای مطهر شهدایی است که در حمله تروریستی اخیر رژیم صهیونیستی در دمشق به شهادت رسیدند. این شهدا، مستشاران شهید ایرانی هستند که زندگی خود را در دفاع از حریم امنیتی و آرمان‌های اسلامی فدا کردند.

یادبود شهدای مظلوم در دفاع از قدس

روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با صدور اطلاعیه‌ای، زمان و مکان برگزاری مراسم وداع، تشییع و خاکسپاری این شهدای گرانقدر را اعلام کرده است. این مراسم، در روزهای مبارک رمضان و در لیالی قدر، فرصتی برای گرامیداشت رشادت‌ها و فداکاری‌های شهدایی است که جان خود را در راه دفاع از مظلوم و آرمان آزادی قدس شریف تقدیم کرده‌اند.

مراسم وداع و تشییع

مراسم وداع با شهدا، در حسینیه فاطمه الزهرا (س) سپاه محمد رسول الله (ص) واقع در تهران، برگزار می‌شود. این مراسم، فرصتی برای بزرگداشت یاد و خاطره این شهدا و تجدید میثاق با آرمان‌های شهیدان و ادامه راه آنان است. آئین تشییع پیکرهای مطهر شهدا نیز همزمان با راهپیمایی روز جهانی قدس، از میدان فردوسی تا دانشگاه تهران برگزار خواهد شد، تا شهدای قدس در قلب تهران، مورد ادای احترام قرار گیرند.

انتقال پیکرهای مطهر به استان‌های زادگاه

پس از برگزاری مراسم تشییع در تهران، پیکر مطهر شهیدان برای خاکسپاری به استان‌های زادگاه‌شان منتقل خواهند شد. این اقدام، نمادی از احترام و قدردانی ملت ایران به شهدایی است که جان خود را در راه حمایت از آرمان‌های عالی قدس و دفاع از حرمت سرزمین‌های اسلامی نثار کرده‌اند.

با احترام ، مجله خبری تحلیل سبز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *