جستجوی هوشمند متنی محصول جدید اوپن ای آی

منابع آگاه خبر از تصمیم اوپن ای آی برای معرفی محصولی جدید در حوزه جستجو مبتنی بر هوش مصنوعی در روز دوشنبه هفته جاری می‌دهند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، این محصول که رقیبی برای گوگل و سایر موتورهای جستجوی سنتی خواهد بود، ممکن است تاریخ معرفی آن تغییر کند. پیش از این، بلومبرگ و نشریه اینفورمیشن از تلاش اوپن ای آی با پشتیبانی مایکروسافت برای توسعه این ابزار خبر داده بودند.

اوپن ای آی چه می‌گوید؟

پس از انتشار این خبر، اوپن ای آی در پلتفرم ایکس اعلام کرد که روز دوشنبه رویدادی را به صورت زنده پخش خواهد کرد تا به نمایش برخی از به‌روزرسانی‌های چت جی پی تی و جی پی تی-4 بپردازد.

سم آلتمن، مدیر ارشد اجرایی این شرکت، در پستی در ایکس نوشت: “نه جی پی تی-5 و نه یک موتور جستجو، ما به شدت مشغول توسعه محصول جدیدی بودیم که تصور می‌کنیم مردم آن را دوست خواهند داشت.”

کاهش ارزش سهام آلفابت

انتشار این خبر و گمانه‌زنی‌ها پیرامون رقیب جدید گوگل، باعث شد تا ارزش سهام شرکت آلفابت (شرکت مادر گوگل) حدود 2 درصد کاهش یابد.

معرفی محصول جدید اوپن ای آی در چه زمانی انجام می‌شود؟

نکته قابل توجه این است که معرفی محصول جدید اوپن ای آی درست قبل از مراسم سالانه I/O گوگل انجام می‌شود. در این مراسم که انتظار می‌رود در خرداد ماه برگزار شود، گوگل از انبوهی از محصولات جدید خود در حوزه هوش مصنوعی رونمایی خواهد کرد.

محصول جدید اوپن ای آی چگونه کار می‌کند؟

محصول جستجوی اوپن ای آی در واقع امتدادی از چت جی پی تی این شرکت است و این فناوری را برای دریافت مستقیم اطلاعات از وب توانمند می‌کند.

چالش‌های پیش روی اوپن ای آی

کارشناسان مدت‌ها است که چت جی پی تی را به عنوان جایگزینی برای روش‌های سنتی جمع‌آوری اطلاعات آنلاین می‌دانند. با این حال، این محصول در زمینه جمع‌آوری اطلاعات دقیق از وب با چالش‌هایی روبرو است.

اخبار موثق و دقیق را در مجله خبری تحلیل سبز مطالعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *