جمع آوری ۱۰ هزار تن اقلام بهداشتی و درمانی برای مردم غزه

رئیس جمعیت هلال احمر از جمع آوری 10 هزار تن اقلام بهداشتی و درمانی برای مردم غزه با کمک مردم ایران خبر داد.

پیرحسین کولیوند در همایش بزرگ گرامیداشت روز جهانی هلال احمر و صلیب سرخ گفت: تاکنون به کمک مردم ایران 10 هزار تن اقلام بهداشتی و درمانی جمع آوری شده تا به دست مردم محاصره شده غزه برسد.

وی با اشاره به فعالیت‌های هلال احمر در داخل کشور، اظهار داشت: در سازمان جوانان هلال احمر تعداد داوطلبان از 460 هزار نفر به 3 میلیون نفر رسیده است.

کولیوند همچنین از توانمندسازی 20 هزار خانوار در قالب فعالیت تیم‌های یاس، تهیه سند برای املاک هلال احمر، پر کردن انبارهای امدادی، بیمه شدن امدادگران، ترخیص 300 دستگاه آمبولانس و 600 دستگاه خودروی نجات از گمرک و سفارش 1500 دستگاه خودروی نجات دیگر خبر داد.

رئیس جمعیت هلال احمر در خصوص فعالیت داروخانه‌های هلال احمر نیز گفت: هلال احمر نمی‌گذارد دارو در کشور کمبود باشد و کسی با نسخه‌اش دست خالی برگردد.

وی همچنین به فعالیت مراکز درمانی خودگردان هلال احمر در خارج از کشور اشاره کرد و گفت: به زودی مرکز درمانی هلال احمر در تاجیکستان نیز بازگشایی می‌شود.

کولیوند در پایان با بیان اینکه هلال احمر به عنوان یک نهاد بشردوستانه تلاش می‌کند تا از آلام مردم حادثه دیده بکاهد، گفت: مهم‌ترین مساله در حال حاضر کمک به جنگ زدگان غزه است.

اخبار موثق و دقیق را در مجله خبری تحلیل سبز مطالعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *