حزب الله حمله زمینی رژیم صهیونیستی به لبنان را خنثی کرد

حزب الله لبنان با بیانیه‌ای اعلام کرده است که تجمع نظامیان صهیونیست در منطقه زرعیت برای حمله زمینی به لبنان، با سلاح مناسب توسط نیروهای مقاومت اسلامی به خنثی کردند.

پشتیبانی از ملت فلسطین

این اقدام حزب الله در راستای حمایت از ملت فلسطین در نوار غزه و حمایت از مقاومت قهرمانانه آن است. مجاهدان مقاومت اسلامی با سلاح موشکی، تجمع نظامیان صهیونیست را به عنوان تهدیدی جدی به لبنان تشخیص داده و اقداماتی انجام داده‌اند.

حمله به پادگان‌ها و شهرک‌ها

هدف‌گیری توپخانه‌ها در بلیدا و میس الجبل

شهرک‌های بلیدا و میس الجبل در جنوب لبنان هدف یگان توپخانه‌ای ارتش رژیم صهیونیستی قرار گرفته‌اند. این اقدامات هدفمند به دفاع از حاشیه‌های لبنان در برابر تهدیدات نظامی از سوی رژیم صهیونیستی می‌پردازد.

حمله جنگنده‌ها به العدیسه و مرکبا

بامداد یکشنبه، جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به شهرک‌های العدیسه و مرکبا در جنوب لبنان حمله کردند. این اقدامات نشان از تشدید تنش‌ها در منطقه دارد.

شلیک راکت به شهرک العباسیه

رژیم صهیونیستی نیز به سمت شهرک العباسیه در جنوب لبنان تعدادی راکت شلیک کرده است، که نشان‌دهنده تصاعد تنش‌ها در این منطقه است.

خطر آژیر در پایگاه شومیرا

واکنش نظامی در پایگاه شومیرا

به دنبال حمله راکتی از جنوب لبنان، آژیر خطر در پایگاه شومیرا رژیم صهیونیستی فوراً فعال شد. این واکنش نشان‌دهنده جدی‌گیری از سوی نظامیان این رژیم در مواجهه با تهدیدات خارجی است.

ختم مقاله

تاکنون، حزب الله لبنان با اقدامات هوشمندانه‌ای توانسته حملات زمینی رژیم صهیونیستی به لبنان را خنثی کند. این اتفاقات نشان از پایگاه قوی حزب الله در مقابله با تهدیدات خارجی و حفظ امنیت منطقه است. منتظر بازگویی دقیق‌تر این اتفاقات و واکنش‌های بیشتر به وقوع پیوسته است.

با احترام ، مجله خبری تحلیل سبز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *