المیادین: ایران مقر اصلی «حزب ترکستان» در سوریه را درهم کوبید

شبکه خبری المیادین اعلام کرد موشک‌های بالستیک سپاه پاسداران ایران، مقر اصلی گروه تروریستی “حزب ترکستان” در سوریه را به زبانی سنگین نابود کردند. حملات ایران به منابع مختلف در شمال غرب سوریه، به خصوص در ادلب، با دقت بالای موشک‌های بالستیک صورت گرفته و موفقیت‌آمیز بوده‌اند.

آسیب‌رسانی به ساختارهای حمایتی گروه تروریستی

به گزارش رسانه‌های عربی از منابع محلی در ادلب، منطقه‌ای که گروه‌های مخالف دولت سوریه در آن استقرار دارند، حملات ایران ساختارهای مهمی را هدف گرفته‌اند. این اهداف شامل اردوگاه‌های آموزشی، ستاد پشتیبانی لجستیکی، و تأسیسات درمانی مرتبط با تروریست‌های ترکستان هستند.

مناطق حیاتی در دستهای ایران

منابعی به شبکه المیادین اطلاع داده‌اند که موشک‌های بالستیک ایران مناطقی در شمال غرب سوریه را هدف قرار داده‌اند که در کنترل هیأت تحریر الشام، گروهی مخالف دولت سوریه، قرار داشته است. این مناطق به عنوان محل آموزش اعضای گروهک تروریستی داعش خراسان شناخته می‌شوند که برای حمله به درون ایران، آن‌ها را به افغانستان و مرزهای این کشور با ایران منتقل کرده بودند.

دقت بالای موشک‌ها در نابودی مقرهای تروریستی

شبکه المیادین گزارش داده که موشک‌های استفاده شده توسط ایران، از نوع بالستیک بوده و با دقت بالایی به اهداف خود وارد شده‌اند. این حملات موفقیت‌آمیز به تخریب و نابودی مقر‌های اصلی حزب ترکستان منجر شده است.

انهدام محل‌های تجمع تروریستی در سوریه

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه‌ای اعلام کردند که در یک بخش از عملیات موشکی بامداد سه‌شنبه، محل‌های تجمع فرماندهان و عناصر اصلی مرتبط با جنایات اخیر تروریستی کرمان و راسک در سوریه با موشک‌های بالستیک نابود شدند.

با احترام ، مجله خبری تحلیل سبز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *