حملات رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان

رژیم صهیونیستی با بهره‌گیری از تکنولوژی‌های نظامی از جمله پهپاد، تانک، و مسلسل‌های سنگین، حملاتی به مناطق مختلف جنوب لبنان انجام داده است. این حملات به طور تکراری در رسانه‌های محلی به گوش می‌رسد.

اهداف حملات: اشغالگران و نقاط حساس

شهرک‌های مختلف از جمله “العباسیه”، “حولا”، “العدیسه” و “کفرکلا” هدف اصلی حملات بوده‌اند. تیراندازی شدید به “العباسیه”، بمباران پهپادها به “حولا” و “العدیسه”، و شلیک تانک‌های مرکاوا به “کفرکلا” از جمله اقدامات صورت گرفته در این حملات است.

ادعاهای رژیم صهیونیستی و واکنش‌ها

رژیم صهیونیستی ادعا کرده که دو پایگاه متعلق به حزب‌الله را در “مرکبا” و “العدیسه” هدف قرار داده است. این ادعاها در مقابل واکنش‌ها و گزارش‌های شبکه‌های اطلاع‌رسانی مستقل قرار گرفته است.

حملات با مهمات ممنوعه فسفری

صهیونیست‌ها پس از شلیک منور به آسمان جنوب لبنان، با استفاده از مهمات ممنوعه فسفری به حومه شهرک “حولا” حمله کردند. این حملات از جمله اقدامات تجاوزکارانه آخرین دوره است.

تداوم حمایت از مقاومت

جنبش مقاومت اسلامی لبنان، در حمایت از عملیات “طوفان الاقصی” و به عنوان پاسخی به تجاوزات رژیم صهیونیستی، پایگاه‌های نظامی این رژیم در شمال فلسطین را به عنوان اهداف قرار داده است. حزب‌الله بیانیه‌های خود را با تأکید بر ادامه حملات در حمایت از مردم غزه و نیروهای مقاومت فلسطین به اهتمام عمومی رسانده است.

نتیجه‌گیری

تداوم تجاوزات و حملات رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف جنوب لبنان نشانگر تشدید بحران در این منطقه است. حفظ وحدت جهان اسلام و حمایت از مقاومت، برای مقابله با تجاوزات این رژیم اشغال‌گر امری اساسی است.

با احترام ، مجله خبری تحلیل سبز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *