حملات موشکی جدید حزب الله به مواضع ارتش رژیم صهیونیستی


حزب الله لبنان با اطلاع‌رسانی از حملات موشکی جدید علیه مواضع ارتش رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی خبر داد.

هدف: محوطه پایگاه “میتات”

به گزارش رسانه‌های لبنانی، حزب الله لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرد: “مجاهدان ما تجمع نظامیان دشمن در محوطه پایگاه “میتات” را با موشک هدف قرار دادند.”

تلفات در میان نظامیان رژیم صهیونیستی

بیانیه افزود: “این موشک‌ها به طور مستقیم به هدف خورد و تلفات در بین نظامیان رژیم صهیونیستی ایجاد کرد.”

پیشینه حملات توپخانه‌ای

ارتش رژیم صهیونیستی پیش از این اطراف مناطق الضهیره، الجبین، طیرحرفا، عیتاالشعب و حانین در جنوب لبنان را هدف حملات توپخانه‌ای قرار داده بود.

نقش مقاومت در مقابله با رژیم صهیونیستی

ورود گروه‌های مقاومت به نبرد مستقیم

با شروع جنگ رژیم صهیونیستی علیه غزه و بمباران‌های بی‌وقفه، گروه‌های مقاومتی از جمله حزب الله لبنان، انصارالله، ارتش یمن و گروه‌های عراقی به نبرد مستقیم با رژیم صهیونیستی پرداختند.

دستاورد‌های نبرد

رزمندگان مقاومت فلسطین در حفاظت از نوار غزه و جنگ زمینی با ارتش رژیم صهیونیستی وظیفه دارند. تا به امروز، تعداد بیشتری از تانک‌ها و خودروهای زرهی صهیونیست‌ها توسط رزمندگان فلسطینی منهدم شده است.

آمار تلفات

به گفته رسانه‌های صهیونیستی، بیش از ۵۰۰ نظامی صهیونیست در جنگ زمینی بازداشت و بیش از ۹۰۰ تانک و خودرو زرهی صهیونیستی تا به امروز منهدم شده است. در عین حال، منابع مقاومت و برخی رسانه‌ها آمار تلفات صهیونیست‌ها را چندین برابر اعلام‌شده توسط رژیم صهیونیستی می‌دانند.

انگیزه مقاومت برای حفظ امنیت مرزها

مقاومت در جنگ غزه به عنوان یک نیروی مهم در مقابله با رژیم صهیونیستی نقش آفرین بوده و ورود گروه‌های مقاومت به نبرد مستقیم، صدمات بسیاری به صهیونیست‌ها وارد کرده است.

با احترام ، مجله خبری تحلیل سبز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *