حمله موشکی به یک کشتی فله‌بر در سواحل عدن یمن

در یک اطلاعیه جدید، سازمان عملیات تجارت دریایی انگلیس (UKMTO) اعلام کرد که حمله موشکی به یک کشتی فله بر رخ داده و این کشتی تحت مالکیت آمریکا قرار دارد. مقامات در حال بررسی این حادثه هستند و به سایر کشتی‌ها توصیه شده است با احتیاط از این منطقه عبور کنند.

حمله به کشتی آمریکایی: اطلاعات بیشتر از سازمان UKMTO

سازمان UKMTO در ادامه اعلام کرد که کشتی تحت مالکیت آمریکا تحت هدف حمله موشکی قرار گرفته است. این حادثه در آب‌های جنوب شرقی عدن یمن رخ داده و تحقیقات بر روی این موضوع در حال انجام است. همچنین، سازمان به کشتی‌ها توصیه کرده است هر نوع فعالیت مشکوک را به UKMTO گزارش دهند.

تأیید اطلاعات توسط شرکت Ambrey Ltd

شرکت مدیریت ریسک دریایی Ambrey Ltd اظهار کرده است که کشتی هدف قرار گرفته یک کشتی فله بر ایالات متحده است که تحت پرچم جزایر مارشال حرکت می‌کند. این شرکت افزوده است که این حادثه باعث آتش‌سوزی در بدنه شد، اما آسیب جدی وارد نکرده و گزارش تلفات جانی در دسترس نیست.

آمادگی یمن برای ورود به جنگ مستقیم با آمریکا و متحدان

به تازگی انصارالله یمن اعلام کرده است که پس از حملات تلافی جویانه آمریکا و انگلیس، کاملاً آماده ورود به یک جنگ مستقیم و همه‌جانبه با ایالات متحده و متحدانش هستند.

جمع‌بندی و نتیجه‌گیری

تاکنون اطلاعات بیشتری در مورد جزئیات این حادثه فراهم نشده است و تحقیقات بر روی علت و پیش‌زمینه آن در حال انجام است. پیگیری این رخدادها و تاثیرات آن بر اوضاع منطقه ادامه خواهد داشت.

با احترام ، مجله خبری تحلیل سبز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *