«رحیل» بودجه زیادی نداشت/ فصل سوم سریال ساخته می‌شود؟


رامین عباسی زاده، تهیه‌کننده و کارگردان سریال “رحیل” در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان جواب‌های جالبی به سوالات مطرح شده داده است. در این مصاحبه، او به چالش‌های تولید، واکنش مخاطبان، و امکان تولید فصل سوم اشاره کرده است.

چشم‌انداز از تولید دو فصل سریال “رحیل”

عباسی‌زاده اظهار داشت: “فصل اول به اندازه خود دیده شد و ما هدف داشتیم تا کیفیت بصری و جذابیت داستانی را در فصل دوم بیشتر کنیم. قصد داشتم با حفظ مخاطبان فصل اول، بینندگان بیشتری را به پایان سریال بنشانیم که نسبتاً موفق بودیم.”

چالش‌های تولید سریال

درباره چالش‌های تولید سریال “رحیل”، عباسی‌زاده گفت: “از آنجایی که هدف من تولید کار حرفه‌ای و با کیفیت است، مطمئناً کار سخت‌تری می‌شود، به خصوص وقتی به فصل دوم می‌رسد. اگر نسبت به کار حساسیت نداشتم، بی‌شک کار برایم آسان‌تر بود، اما دغدغه تولید اثر خوب همیشه چالش برانگیز است.”

واکنش مخاطبان و امکان تولید فصل سوم

درباره واکنش‌های مخاطبان و امکان تولید فصل سوم، وی اظهار کرد: “مخاطبان ابتدا فکر می‌کردند برای ساخت سریال با این کیفیت، بودجه سنگینی در اختیار داشتیم، اما این گونه نبود. وقتی حقیقت را گفتیم، برایشان قابل باور نبود که با بودجه‌های معمول، توانسته‌ایم سریالی بسازیم که هم غنای تصویری داشته باشد و هم پرکشش باشد. درباره فصل سوم، با وجود اصرارها، فعلاً قصد ادامه آن را ندارم، مگر اینکه به این باور برسم که فصل سوم از دو فصل قبلی بهتر شود.”

تأثیرگذاری موضوع سریال “رحیل”

در مورد تأثیرگذاری موضوع سریال “رحیل”، عباسی‌زاده اظهار کرد: “روایت یک برهه تاریخی در قالب جذاب و با روایتی روان اثربخش بوده است. همچنین، خلق شخصیت‌های جذاب تاریخی، روی مخاطبان تأثیر زیادی گذاشته است. بعضی از وقایع تاریخی موجود در این سریال برای مخاطبان جذاب بوده و بار‌ها به دنبال این بوده‌اند که معادل واقعی کاراکترها را پیدا کنند.”

حرف آخر

به عنوان حرف آخر، عباسی‌زاده اظهار داشت: “دغدغه من و کل گروه این بود که کاری حرفه‌ای و مخاطب‌پسند تولید کنیم و روی آنتن بفرستیم. روز‌های بسیار سختی را پشت سر گذاشتیم و با همت همکاران همدل، کار به سرانجام رسید و رضایت نسبی مخاطبان روح ما را نوازش داد و خستگی را از تنمان بیرون کرد.”

این گفت‌وگو نشان‌دهنده پشت‌صحنه‌ها و چالش‌های تولید سریال “رحیل” بوده و به مخاطبان امکان می‌دهد تا بیشتر با فرآیند تولید و نگاه تهیه‌کننده به آثار خود آشنا شوند.

با احترام ، مجله خبری تحلیل سبز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *