رسیدگی به امور شهدا و مجروحان اتباع خارجی حادثه تروریستی کرمان

در پی حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان، مدیر کل حوزه ریاست سازمان ملی مهاجرت اعلام کرد که از آغاز این جنایت، رسیدگی به امور شهدا و مجروحان به عنوان اولین اولویت قرار گرفته است.

ساماندهی فوری امور شهدا و مجروحان

با اشاره به آغاز ساماندهی امور مجروحان و شهدای این حادثه تروریستی، مدیر کل حوزه ریاست سازمان ملی مهاجرت بیان کرد که این فرآیند از روز اول شروع شده و تمام توان و تلاش برای حمایت از قربانیان این حادثه به کار گرفته شده است.

اهمیت اتباع خارجی در قربانیان

تأکید بر اهمیت اتباع خارجی در جمله شهدا: مدیر کل بیان کرد که از میان ۱۴ شهید این حادثه، ۱۴ تن از مهاجران و اتباع خارجی بوده‌اند. این نکته نشان‌دهنده وحدت و همبستگی بین مختلف اقوام و ملیت‌ها در مواجهه با جنایات تروریستی است.

وضعیت مجروحان: تعداد و وضعیت فعلی

مدیر کل اطلاعاتی ارائه کرد که نشان می‌دهد ۱۹ نفر از افراد معصوم این حادثه مجروح شدند. از این تعداد، ۳ نفر هنوز در بخش بستری هستند و حال دو نفر از آنان به‌طور وخیم است.

عیادت و رسیدگی فراگیر

تأکید بر عیادت و رسیدگی به مجروحان و خانواده‌های شهدا: مدیر کل حوزه ریاست سازمان ملی مهاجرت اعلام کرد که امروز با عیادت از مجروحان و ابراز همدردی با خانواده‌های شهدا و مجروحان، به حل مسائل و مشکلات آنان پرداخته خواهد شد.

پایان دادن به مشکلات

تأکید بر رسیدگی به مشکلات: در ختم مطلب، مدیر کل با تأکید بر ادامه رسیدگی به مشکلات و نیازهای شهدا و مجروحان، اعلام کرد که سازمان ملی مهاجرت با تمام توان خود به کمک به این خانواده‌ها متعهد است و تاکید کرد که این پروسه با هماهنگی و همبستگی اجتماعی به بهترین شکل ممکن ادامه خواهد یافت.

با احترام ، مجله خبری تحلیل سبز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *