رنکینگ المپیکی تکواندو اعلام شد


در جدیدترین انتشار رنکینگ المپیکی تکواندوکاران که از سوی فدراسیون جهانی تکواندو اعلام شده، شاهد تغییرات قابل توجهی در رتبه‌بندی ورزشکاران از جمله صعود ناهید کیانی به رده دوم هستیم.

تغییرات رنکینگ در بین بانوان و آقایان

ناهید کیانی، ستاره درخشان تکواندو ایران، در وزن ۵۷ کیلوگرم به لطف کسب امتیازات بالا در مسابقات بین‌المللی، به جایگاه دوم صعود کرده و جایگاه «جید جونز»، قهرمان سرشناس جهانی، را از آن خود کرد.

در بخش مردان، مهدی حاجی موسائی در وزن ۵۸ کیلوگرم با ۳۲۵.۵۲ امتیاز در رتبه ششم باقی ماند، در حالی که ابوالفضل زندی با صعودی یک پله‌ای به رتبه سیزدهم جهان رسید. متین رضایی در وزن ۶۸ کیلوگرم نیز با یک پله صعود به رتبه شانزدهم ارتقا یافت.

عملکرد مردان المپیکی

در وزن ۸۰ کیلوگرم، مهران برخورداری با حفظ جایگاه نهم و میرهاشم حسینی با یک پله صعود به رتبه بیست و یکم، نشان دادند که همچنان رقابت در این وزن داغ است. آرین سلیمی نیز در وزن ۸۰+ کیلوگرم در جایگاه بیست و یکم باقی ماند.

پیشرفت قابل توجه بانوان در رنکینگ المپیکی

در بخش بانوان، مبینا نعمت زاده در وزن ۴۹ کیلوگرم در جایگاه نهم باقی ماند. سوگند شیری، قهرمان جهان، با کسب ۱۳۱.۱۰ امتیاز در رتبه سی و دوم ایستاد و غزل سلطانی با کسب ۱۰۱.۴۷ امتیاز به رتبه ۴۷ رسید. سعیده نصیری نیز با پنج پله صعود به رتبه ۶۲ دست یافت.

تداوم تلاش برای رقابت در سطح جهانی

این رنکینگ‌ها نشان‌دهنده تلاش و پیشرفت مداوم تکواندوکاران ایران در صحنه جهانی است و امیدواریم که این ورزشکاران با حمایت‌های مستمر و تمرینات اصولی، به موفقیت‌های بیشتری دست یابند و در مسابقات آتی المپیک نیز بدرخشند.

اخبار موثق و دقیق را در مجله خبری تحلیل سبز مطالعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *