روزهای مرگ و زندگی در لیگ دسته اول؛ نبرد برای صعود و بقا در گروه ۶+۳

هفته‌های پایانی لیگ دسته اول فوتبال ایران در حالی از راه می‌رسد که تکلیف صعود و سقوط هنوز برای بسیاری از تیم‌ها مشخص نیست.

سه تیم خیبر خرم آباد، چادرملو اردکان و فجر سپاسی شیراز، شانس صعود به لیگ برتر را دارند و در نبردی نفس‌گیر به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

در سوی دیگر، ۶ تیم برای بقا در لیگ دسته اول تلاش می‌کنند و هر امتیاز می‌تواند سرنوشت‌ساز باشد.

خیبر خرم آباد در صدر جدول با ۷۰ امتیاز از ۳۱ بازی قرار دارد و برای صعود به لیگ برتر باید در ۳ دیدار باقی مانده خود به مصاف استقلال آبی پوش ملاثانی، آریو اسلامشهر و شهر راز شیراز برود.

فجر سپاسی شیراز با ۶۷ امتیاز از ۳۱ بازی در رده دوم قرار دارد و شاگردان مهدی رجب زاده کار سختی برای صعود در پیش دارند.

چادرملو اردکان با ۶۳ امتیاز از ۳۰ بازی در رده سوم قرار دارد و در ۴ دیدار باقی مانده خود باید با مس کرمان، فجر سپاسی، شاهین بندرعامری و دریا بابل دیدار کند.

در میان تیم‌های سقوط کننده، شهر راز شیراز، شهرداری آستارا، دریا بابل، شاهین بندر عامری، داماش گیلان و خوشه طلایی ساوه شانس بیشتری برای سقوط به لیگ دسته دوم دارند.

دریا بابل با ۲۱ امتیاز در قعر جدول قرار دارد و کار سختی برای بقا در پیش دارد. شهر راز شیراز با ۳۴ امتیاز در رده سیزدهم قرار دارد و برای بقا به ۲ امتیاز نیاز دارد.

شاهین بندر عامری، داماش، دریا و شهرداری آستارا در نبردی نفس‌گیر برای بقا در لیگ دسته اول تلاش می‌کنند.دو تیم اول جدول به طور مستقیم راهی لیگ برتر خواهند شد و سه تیم انتهای جدول به لیگ دسته دوم سقوط می‌کنند.

بدون شک، هفته‌های پایانی لیگ دسته اول فوتبال ایران از جذابیت و حساسیت بالایی برخوردار خواهد بود و باید منتظر نبردی نفس‌گیر برای صعود و بقا در این رقابت‌ها باشیم.

اخبار موثق و دقیق را در مجله خبری تحلیل سبز مطالعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *