ساعت کاری ادرات در روز دوشنبه تغییر نکرده است

در پاسخ به شایعات مطرح شده در فضای مجازی و برخی رسانه‌ها درباره تغییر ساعت کاری ادارات در روز دوشنبه، مدیریت روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری تهران اطلاعیه‌ای را صادر کرد. محمد صائبی، مسئول این بخش، در گفت‌وگویی با خبرگزاری تسنیم، تغییری در ساعت کاری ادارات برای روز دوشنبه ۷ اسفند ماه را رد کرد.

پایداری در برنامه‌ریزی اداری

با توجه به اهمیت حفظ نظم و ثبات در برنامه‌ریزی‌های اداری و کاری، استانداری تهران تاکید دارد که هیچ تغییری در ساعت کاری ادارات در نظر گرفته نشده است. این اقدام به منظور جلوگیری از ایجاد هرگونه سردرگمی برای شهروندان و کارمندان ادارات انجام شده است.

رد شایعات و تاکید بر اطلاع‌رسانی صحیح

محمد صائبی با رد خبرهای منتشر شده درباره تغییر ساعت کاری ادارات از ساعت 9 صبح، تاکید کرد که این گونه اخبار فاقد هرگونه صحت هستند و ساعت کاری ادارات همچون گذشته باقی می‌ماند. وی از شهروندان خواست تا اخبار مربوط به ساعات کاری ادارات را تنها از منابع رسمی و موثق پیگیری کنند.

ضرورت توجه به منابع رسمی برای دریافت اخبار

استانداری تهران از کلیه شهروندان و کارمندان ادارات می‌خواهد که برای جلوگیری از بروز هرگونه سوءتفاهم یا اطلاعات نادرست، تنها به اطلاعیه‌ها و اخبار منتشر شده از سوی منابع رسمی و معتبر توجه داشته باشند.

نتیجه‌گیری: حفظ ثبات و امنیت در برنامه‌ریزی‌های کاری

تکذیب شایعات مطرح شده در خصوص تغییر ساعت کاری ادارات نشان‌دهنده تعهد استانداری تهران به حفظ ثبات و امنیت در برنامه‌ریزی‌های کاری و اداری است. این امر به منظور تسهیل در برنامه‌ریزی‌های روزانه شهروندان و کارمندان و جلوگیری از ایجاد هرگونه اختلال در روال عادی زندگی آنها صورت می‌پذیرد.

با احترام ، مجله خبری تحلیل سبز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *