صعود رئال مادرید به فینال چمپیونزلیگ

در دیداری نفس‌گیر در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو، رئال مادرید موفق شد با نتیجه 2 بر 1 از سد بایرن مونیخ عبور کند و راهی فینال لیگ قهرمانان اروپا شود. کهکشانی ها در مجموع دو دیدار رفت و برگشت با نتیجه 4 بر 3 به برتری رسیدند.

بازی با حملات رئال مادرید آغاز شد و شاگردان آنچلوتی در همان دقایق ابتدایی می توانستند به گل برسند. اما درخشش مانوئل نویر، دروازه بان بایرن، مانع از فرو ریختن دروازه این تیم شد.

در نیمه دوم بازی، بایرن مونیخ با گلزنی آلفونسو دیویس در دقیقه 69 پیش افتاد. اما این برتری دیری نپایید و در دقیقه 88، اشتباه مرگبار نویر در دفع توپ، باعث شد تا کریم بنزما با فرصت طلبی دروازه بایرن را باز کند.

در وقت های اضافه، باز هم کریم بنزما بود که با گلزنی خود در دقیقه 92، صعود رئال مادرید به فینال را قطعی کرد.

در دیگر دیدار مرحله نیمه نهایی، دورتموند موفق شد پاری سن ژرمن را شکست دهد و راهی فینال شود. بدین ترتیب، فینال لیگ قهرمانان اروپا بین دو تیم رئال مادرید و دورتموند در ورزشگاه ومبلی لندن برگزار خواهد شد.

نویر، ستاره تراژیک بایرن:

مانوئل نویر که در طول بازی عملکرد بسیار خوبی داشت، در دقایق پایانی با یک اشتباه بزرگ، زمینه ساز گل دوم رئال مادرید و حذف بایرن مونیخ از دور رقابت ها شد.

کریم بنزما، درخششی دیگر در شب بزرگ:

کریم بنزما که در این فصل از رقابت های لیگ قهرمانان اروپا عملکرد فوق العاده ای داشته است، در این دیدار نیز با دو گل خود، نقش مهمی در صعود رئال مادرید به فینال ایفا کرد.

رئال مادرید به دنبال شانزدهمین قهرمانی:

رئال مادرید که پرافتخارترین تیم تاریخ لیگ قهرمانان اروپا به حساب می آید، با راه یابی به فینال این رقابت ها، به دنبال کسب شانزدهمین عنوان قهرمانی خود خواهد بود.

اخبار موثق و دقیق را در مجله خبری تحلیل سبز مطالعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *