طارمی با گل دراماتیک در ثانیه‌های پایانی، پورتو را نجات داد و وداعی خاطره‌انگیز با دراگائو داشت!

مهدی طارمی، ستاره ایرانی پورتو، در آخرین بازی خود در ورزشگاه دراگائو، با گل سرنوشازساز خود در ثانیه‌های پایانی، این تیم را به پیروزی مقابل بوآویشتا رساند و سهمیه لیگ اروپا را برای پورتو قطعی کرد.

در دیداری حساس از هفته سی‌وسوم لیگ برتر پرتغال، پورتو که برای کسب سهمیه لیگ اروپا تلاش می‌کرد، در ورزشگاه خانگی خود به مصاف بوآویشتا رفت. این بازی برای مهدی طارمی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بود چرا که این آخرین بازی او با پیراهن پورتو در این ورزشگاه بود.

بازی تا دقیقه 60 با تساوی بدون گل دنبال می‌شد تا اینکه بوآویشتا از روی نقطه پنالتی به گل رسید. این گل شوکی بزرگ به پورتو و هواداران این تیم وارد کرد.

اما شاگردان سرجیو کونسیسائو تسلیم نشدند و حملات خود را به سمت دروازه بوآویشتا افزایش دادند. در دقیقه 81، جوائو پدرو با گلزنی خود بازی را به تساوی کشاند.

در حالی که به نظر می‌رسید بازی با تساوی به پایان می‌رسد، مهدی طارمی در دقیقه 98+5 با یک ضربه سر تماشایی دروازه بوآویشتا را باز کرد و ورزشگاه دراگائو را در غرق در شادی فرو برد.

این گل نجات‌بخش، نه تنها سه امتیاز ارزشمند را برای پورتو به ارمغان آورد، بلکه باعث شد تا پورتو راهی لیگ اروپا در فصل آینده نیز شود.

شک‌های شادی طارمی در پایان بازی، حکایت از وداعی احساسی با هواداران پورتو داشت. او که در دو فصل گذشته عملکرد درخشانی در این تیم داشت، راهی اینترمیلان، یکی از مدعیان قهرمانی سری آ ایتالیا خواهد شد.

اخبار موثق و دقیق را در مجله خبری تحلیل سبز مطالعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *