اکبر عبدی: به خاطر دخترم استقلالی شدم

اکبر عبدی، بازیگر پیشکسوت کشورمان، در یک گفتگوی تلویزیونی به تفصیل به ارتباط خانوادگی خود با تیم استقلال پرداخت. وی اعلام کرد: “شش برادر خواهر دارم که همگی به عنوان هواداران و عضو استقلال شناخته می‌شوند. دخترم نیز استقلالی شده است و من هم به خاطر این ارتباط عاطفی با دخترم به عنوان یک استقلالی شناخته می‌شوم.”

تلاش برای جلب نوه به تیم خانوادگی

او همچنین افزود: “یکی از دامادهای خانواده به عنوان هوادار پرسپولیسی گرفته شده است و ما در حال تلاش هستیم نوه‌ای را به تیم خودمان جلب کنیم.” این نشان از اراده عبدی برای جلب نسل‌های جدید به هواداری از تیم محبوبشان دارد.

هنر و تاثیر آن در جامعه

عشق به هنر و هدف اصلی

در مورد عشق خود به هنر، عبدی اظهار داشت: “هدف من از کودکی همیشه این بوده که اگر در حوزهٔ هنر کار می‌کنم، توانایی دارم مردم را شاد کنم.” او به خاطر اجرای همهٔ افراد خانواده به عنوان هنرپیشه در گذشته، با زبان طنز گفت: “لباس‌های زنانه می‌پوشیدم و مثل زنان خویش صحبت می‌کردم!”

انتقاد از مسیر سینمایی

در انتقاد از مسیری که سینمای ایران طی کرده است، عبدی اظهار داشت: “ما اشتباه کردیم و فقط گل لگد زدیم. در این راستا به فیلم‌های ساخته شده اشاره کرد و افزود: “فکر می‌کنم ما اشتباه کردیم، چون تنها چیزی که ساختیم افکار نوستالژیک و خالی از محتوا بود.”

زن پوش بودن و اختلاف با شریفی نیا

تجربه زن پوش بودن در یک فیلم

عبدی به تجربهٔ زن پوش بودن در یکی از اثرهای سینمایی اش اشاره کرد و گفت: “زمانی که برای فیلم “خوابم میاد” با عطاران صحبت کردیم، گفتم با گریم زنانه به خیابان بروم. این تجربه نشان از تعهد وی به هنر و تجسم در نقش‌های مختلف دارد.

اختلاف با محمدرضا شریفی نیا

در پایان، عبدی در مورد اختلاف خود با محمدرضا شریفی نیا توضیح داد و اظهار کرد: “اختلافی با شریفی نیا نداریم. ما همانند تام و جری هستیم؛ هم با هم نمی‌توانیم باشیم و هم بدون هم نمی‌توانیم بمانیم. او یک دوست خوب برای من است و هرگونه اظهارات منفی در این زمینه، ساخته مخاطبین است تا ماجراها جذاب‌تر شوند.”

با احترام ، مجله خبری تحلیل سبز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *