نجمه خدمتی در تفنگ سه وضعیت فینالیست شد

در روز ششم از مسابقات تیراندازی قهرمانی آسیا، نجمه خدمتی، تیرانداز برجسته ایرانی، به فینال تفنگ سه وضعیت زنان راه یافت. این دیدار جذاب در اندونزی برگزار شد و نجمه خدمتی با رکورد ۵۸۷.۲۶ به عنوان پنجمین شرکت‌کننده به فینال دست یافت.

عملکرد تیراندازان ایران در مسابقات

در همین رقابت‌ها، دیگر تیراندازان ایران نیز به رقابت‌ها پرداختند. فاطمه کرم‌زاده با رکورد ۵۷۷.۲۶ در رده بیست و هفتم، و الهه احمدی با رکورد ۵۷۶.۲۱ در رده سی و یکم قرار گرفتند اما متاسفانه از فرصت صعود به فینال محروم ماندند.

آغاز فاز فینال و عملکرد تیم تفنگ سه وضعیت زنان ایران

در این بخش، ۴۷ تیرانداز به رقابت پرداختند و فینال این مسابقه از ساعتی دیگر آغاز شد. تیم تفنگ سه وضعیت زنان ایران با ترکیب نجمه خدمتی، الهه احمدی و فاطمه کرم‌زاده با رکورد ۱۷۴۰.۷۳ در رده پنجم ایستاد. در این بخش با حضور ۸ تیم رقابت برگزار شد.

نتایج تیم‌های تیراندازی ایران

تیم‌های تیراندازی ایران در مسابقات آسیایی سه سهمیه المپیک پاریس را کسب کردند. تیم ملی تپانچه بادی به مدال نقره، و تیم میکس تفنگ بادی و تیم ملی تفنگ بادی زنان به مدال برنز دست یافتند. علاوه بر این، در رشته تپانچه بادی مردان، سجاد پورحسینی در فینال چهارم قرار گرفت و متاسفانه سهمیه المپیک را از دست داد. همچنین فاطمه امینی با قرارگیری در رده ششم تفنگ بادی، سهمیه المپیک خود را به دست آورد.

ختام مسابقات قهرمانی آسیا

مسابقات قهرمانی آسیا از تاریخ ۱۸ دی تا ۲۸ دی در جاکارتای اندونزی برگزار شده و در پایان آخرین مسابقه، سهمیه المپیک پاریس در بخش تفنگ و تپانچه توزیع خواهد شد. در این مسابقات در هر ماده دو سهمیه المپیک اختصاص خواهد یافت.

با احترام ، مجله خبری تحلیل سبز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *