نوشاد عالمیان به احتمال ۹۵ درصد از رنکینگ جهانی سهمیه می‌گیرد

سرمربی تیم ملی تنیس روی میز با اشاره به عملکرد درخشان نوشاد عالمیان در گرند اسلم عربستان، از شانس بالای او برای کسب سهمیه المپیک از طریق رنکینگ جهانی خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، جمیل لطف الله نسبی گفت: نوشاد در این رقابت‌ها فوق‌العاده کار کرد و در هیچ دیداری کم نیاورد. او با اقتدار از مرحله مقدماتی صعود کرد و در مرحله حذفی هم با شکست مقابل “شایدونگ” چینی به کار خود پایان داد.

وی با بیان اینکه عالمیان با کسب 400 امتیاز رنکینگی از این مسابقات، به رده 50 رنکینگ جهانی صعود کرد، افزود: این موضوع شانس او را برای کسب سهمیه المپیک از طریق رنکینگ به 90 تا 95 درصد افزایش می‌دهد.

لطف الله نسبی با اشاره به اینکه 15 نفر از طریق رنکینگ جهانی سهمیه المپیک را کسب می‌کنند، گفت: نوشاد در حال حاضر در رده 8 المپیکی قرار دارد و از حاشیه امنیت خوبی برخوردار است. با توجه به اختلاف امتیازی که او با نفرات بعدی دارد، کسب سهمیه المپیک از طریق رنکینگ برای او تقریبا قطعی است.

وی در ادامه به عملکرد امیرحسین هدایی دیگر ملی‌پوش کشورمان در این رقابت‌ها اشاره کرد و گفت: هدایی در اولین دیدار خود مغلوب حریف شد و نتوانست به مرحله بعد راه پیدا کند. به نظر می‌رسد او به خاطر فشار روانی رقابت‌های انتخابی تیم ملی و المپیک، در شرایط ایده‌آلی قرار نداشت.

این خبر امیدوارکننده نشان می‌دهد که نوشاد عالمیان، ملی‌پوش ارزشمند تنیس روی میز کشورمان، شانس بسیار بالایی برای حضور در المپیک توکیو دارد.

امیدواریم با درخشش عالمیان در این رقابت‌ها، شاهد برای اولین بار حضور یک ایرانی در المپیک در رشته تنیس روی میز باشیم.

اخبار موثق و دقیق را در مجله خبری تحلیل سبز مطالعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *