کسانی که برای عمره مفرده وجه واریز کرده‌اند می‌توانند پول خود را پس بگیرند


در جلسه هیأت دولت، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمدمهدی اسماعیلی، به تفصیل در مورد وجه واریزی برای عمره مفرده و تکلیف این موضوع توضیحاتی ارائه داد. در اینجا به برخی از نکات کلیدی اشاره می‌شود.

بازپرداخت وجه واریزی

وزیر فرهنگ اظهار کرد: “کسانی که برای حج عمره وجه واریز کرده‌اند، در صورت تمایل، می‌توانند این وجه را به آن‌ها باز گردانند و هیچ مشکلی برای بازپرداخت وجه واریزی وجود ندارد.” این اقدام به منظور رفع نگرانی‌ها و اطمینان افراد انجام شده است.

هماهنگی برای تغییرات مالی

وی بیان کرد: “هماهنگی‌های لازم برای بازپرداخت وجه برای عمره مفرده و تصمیمات مرتبط با کاهش مبالغ واریزی، در دست اقدام دوستان در سازمان هواپیمایی و وزارت امور خارجه است. آنچه که به مسائل مرتبط با ما و سازمان حج مربوط است، توسط ما انجام شده است.”

تعیین تکلیف عمره مفرده

در پایان توضیحات، وی به مسئله تکلیف عمره مفرده اشاره کرد و اظهار داشت: “تعیین تکلیف این مسأله از اهمیت زیادی برخوردار است و باید در اسرع وقت روشن شود. در این خصوص، تلاش‌ها صورت گرفته و امیدواریم با همت مسئولان و همکاری با سعودی‌ها، این موضوع به زودی حل گردد.”

پایانیه

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پایان تصریح کرد: “وضعیت فعلی قابل قبول نیست و ما از همه استحضار داریم که مردم منتظر حل این مسئله هستند. همچنین، از همت وزارت خارجه برای حل این مشکل با همت سعودی‌ها، امیدواریم به زودی به نتیجه برسد.”

در پایان، اسماعیلی به سایر اقدامات و اهداف در حوزه فرهنگی نیز اشاره کرد و تاکید کرد که هماهنگی بین وزارت فرهنگ و بخش‌های خصوصی این وزارت در این زمینه به خوبی انجام شده و اقدامات موثری در جهت توسعه فرهنگ مطالعه در کشور در دست اجراست.

با احترام ، مجله خبری تحلیل سبز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *