کاراکتر سامان در سریال ناریا غیرقابل پیش‌بینی است

در گفت‌وگویی جذاب با باشگاه خبرنگاران جوان، بازیگر برجسته سینما و تلویزیون، سامان صفاری، درباره نقش پر از پیچیدگی و غیرقابل پیش‌بینی خود در سریال ناریا حرف زد.

سامان صفاری و نقش منحصر به فرد سامان در سریال

صفاری بیان کرد: “در سریال ناریا که به کارگردانی جواد افشار در حال بازی هستم، تجربه‌ای جذاب دارم. نقش کاراکتر سامان که هم اسم خودم است، پر از پیچیدگی و غیرقابل پیش‌بینی است.”

تأثیر آموخته‌ها از جواد افشار

او ادامه داد: “از آقای افشار بسیاری یاد گرفتم. باید جلوی دوربین زندگی کنیم و این تجربه برای ما به یک بخش از زندگی تبدیل شده است. گروه حرفه‌ای و دوست داشتنی ما، سکانس‌ها را به یک تجربه زندگی تبدیل کرده‌اند.”

پخش و انتظارات برای سریال ناریا

صفاری در مورد پخش سریال اظهار کرد: “پخش سریال برای سال آینده قرار دارد و من بسیار مشتاقانه منتظر هستم تا نتیجه این تلاش را ببینیم. بعد از تجربیات خوبی که در تلویزیون داشتم، مشتاقانه منتظر هستم که این سریال هم به موفقیت‌های گذشته برسد.”

چشم‌انداز فعالیت در جشنواره فجر

درباره پیشنهادات برای فیلم‌های جشنواره فجر، صفاری گفت: “از روزی که با فیلم شیار ۱۴۳ وارد دنیای حرفه‌ای شدم، ترجیح دادم تنها در یک پروژه مشغول بازیگری باشم. در حال حاضر فقط در سریال ناریا حضور دارم. پیشنهادات بسیاری داشتم، اما به دلیل مشغله با سریال نتوانستم با آن‌ها همکاری کنم.”

با توجه به حضور صفاری در سریال ناریا و انتظارات بالا برای پخش آن، به نظر می‌رسد که تجربه جدیدی در دنیای تلویزیون در حال شکل‌گیری است.

با احترام ، مجله خبری تحلیل سبز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *