پیکر ۳ نفر از کوهنوردان مفقود شده در اشنویه پیدا شد

در یک اظهارنظر خبری، فرماندار اشنویه اعلام کرد که پس از شش روز فعالیت هیجان‌انگیز تیم‌های امداد و نجات تهران، پیکر سه کوهنورد مفقود شده در کوهستان رندوله پیدا شده است. سیدعلی ترابی افزود که تیم تخصصی ۳۰ نفر امداد و نجات تهران با استفاده از دستگاه‌های پیشرفته موفق به پیدا کردن پیکرهای کوهنوردان شده‌اند.

چالش‌ها در محل جستجو

ترابی تشریح کرد که مساحت بستر ریزش بهمنی در این منطقه بیش از یک هزار مترمربع است و برف در برخی نقاط به ارتفاع ۱۰ متر نیز می‌رسد، که این شرایط جستجو را تا حدی مشکل‌تر کرده است.

ادامه عملیات جستجو در شرایط دشوار

فرماندار اشنویه افزود: “عملیات جستجو توسط تیم‌های کوهنوردی و همکاری مردم محلی همچنان ادامه دارد. افزایش دما در چند روز گذشته احتمال ریزش بهمن را افزایش داده و تیم‌های حاضر در منطقه با احتیاط کار جستجو را انجام می‌دهند.”

سپاس از همکاری‌های مؤثر

ترابی از همراهی و همکاری تیم‌های کوهنوردی شهرستان‌های مختلف آذربایجان‌غربی و همچنین مردم اشنویه، به ویژه اهالی روستاهای «زمی» و «آلکاوی»، در جستجو و نجات کوهنوردان مفقود شده در کوهستان «رندوله» قدردانی کرد.

آینده امیدوارکننده با ادامه همکاری‌ها

وی در پایان امیدوار بود که با تواصل جهود تیم‌های جستجو و شرایط بهبود یافته، امکان پیدا کردن پیکر کوهنوردان مفقود شده در این منطقه مسدود شده را به وجود آورد.

با احترام ، مجله خبری تحلیل سبز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *