تداوم کیفیت هوای قابل قبول در تهران

شرکت کنترل کیفیت هوا با اطلاعات تازه‌ای خدمت شما: تداوم کیفیت هوای قابل قبول در تهران!

وضعیت کنونی: اعدادی که نشان‌دهنده بهترین حالت هوا

بر اساس اطلاعات ارائه شده توسط شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد ۷۰ قرار دارد. این امر نشان‌دهنده وضعیت مطلوب هوای تهران و نزدیکی آن به شرایط پاکی می‌باشد.

مقایسه با ۲۴ ساعت گذشته

همچنین، در طول ۲۴ ساعت گذشته، میانگین شاخص کیفیت هوا بر روی عدد ۶۷ قرار داشته است که همچنان به ما نشان می‌دهد که شرایط هوایی تهران در حد قابل قبول و پایدار است.

تحولات در طول سال

از ابتدای سال جاری، تهران برخوردار از ۱۹۷ روز هوای پاک، ۱۹۷ روز هوای قابل قبول، ۸۲ روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس جامعه و ۱۲ روز هوای ناسالم برای همه افراد بوده است. این نشانگان نشان می‌دهد که کیفیت هوا در سال جاری بهتر از مدت مشابه سال گذشته بوده و شرایط محیطی بهبود یافته است.

مقایسه با سال گذشته

در مدت مشابه سال گذشته، تهران ۲ روز هوای پاک، ۱۵۴ روز هوای قابل قبول، ۱۱۶ روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس جامعه و ۲۴ روز هوای ناسالم برای همه افراد، ۲ روز هوای بسیار ناسالم و ۲ روز هوای خطرناک داشت. با این مقایسه، به نتیجه می‌رسیم که در سال جاری، شرایط هوایی بهبود یافته و کمترین تعداد روزهای ناسالم ثبت شده است.

با این تحلیل، تداوم کیفیت هوای مطلوب در تهران اطمینان بخش می‌باشد. این تغییرات مثبت نشان‌دهنده تلاش‌ها و برنامه‌های موفق در زمینه حفظ محیط زیست و کاهش آلودگی هوا در این شهر است.

با احترام ، مجله خبری تحلیل سبز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *