۱۰ تکواندوکار به اردوی تیم ملی بانوان دعوت شدند


در جریان مراحل نهایی انتخابی تیم ملی تکواندو بانوان ایران، ۱۰ ورزشکار برتر جواز حضور در اردوی آماده‌سازی تیم ملی را کسب کردند تا خود را برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا ۲۰۲۴ آماده سازند.

معرفی نفرات برگزیده

این رقابت‌ها که با حضور داوران رسمی و نظارت لیلا سلیمی، نایب رئیس بانوان فدراسیون تکواندو برگزار شد، در نهایت با دعوت از سعیده نصیری، معصومه رنجبر، مهلا مؤمن زاده، شاپرک نجفی، الهام حقیقی، ساغر مرادی، یلدا ولی نژاد، ملیکا میرحسینی، مبینا نعمت زاده و ناهید کیانی به اردوی تیم ملی پایان یافت.

آمادگی برای رقابت‌های قهرمانی آسیا

بیست و ششمین دوره رقابت‌های قهرمانی آسیا قرار است در روزهای ۲۷ تا ۲۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در شهر دا نانگ ویتنام برگزار شود. تیم ملی تکواندو بانوان ایران با هدایت مینو مداح به عنوان سرمربی و یاری مهروز ساعی، خود را برای این رقابت‌ها آماده می‌کند.

برنامه‌های تدارکاتی پیش از مسابقات

فدراسیون تکواندو با هدف بهبود عملکرد ورزشکاران، تصمیم به اعزام تیم ملی به یک تورنمنت تدارکاتی در صربستان گرفته است. این مسابقات تدارکاتی که از ۲۴ تا ۲۶ فروردین ماه در بلگراد برگزار می‌شود، فرصتی ارزشمند برای آمادگی هرچه بیشتر تکواندوکاران ایرانی خواهد بود.

نتیجه‌گیری: قدم‌های محکم به سمت موفقیت

انتخاب ۱۰ تکواندوکار برتر بانوان برای حضور در اردوی تیم ملی و برنامه‌ریزی برای شرکت در مسابقات تدارکاتی بین‌المللی، گام‌های محکمی به سمت کسب موفقیت در رقابت‌های قهرمانی آسیا محسوب می‌شود. تمامی این تلاش‌ها نشان از اراده و تعهد فدراسیون تکواندو و کادر فنی تیم ملی بانوان برای نمایشی قدرتمند در عرصه آسیایی دارد.

با احترام ، مجله خبری تحلیل سبز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *