۳ هزار واحد مسکن مهر پردیس در خرداد ۱۴۰۳ تکمیل و افتتاح می‌شود


در راستای تلاش‌های مستمر برای تکمیل و تحویل واحدهای مسکن مهر، خبرهای خوشی از شهر جدید پردیس به گوش می‌رسد. خلیل محبت‌خواه، مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس، اعلام کرده است که در خرداد ماه سال ۱۴۰۳، حدود ۳ هزار واحد مسکونی به متقاضیان تحویل داده خواهد شد. این اقدام بخشی از برنامه‌ریزی‌های دقیق برای تکمیل پروژه‌های باقیمانده مسکن مهر است که از ابتدای دولت سیزدهم با جدیت دنبال شده است.

تلاش‌ها برای تکمیل و تحویل مسکن مهر

با همراهی و پشتیبانی وزارت راه و شهرسازی و صندوق ملی مسکن، تعداد قابل توجهی از واحدهای مسکن مهر در پردیس تکمیل و به متقاضیان تحویل داده شده است. محبت‌خواه از تکمیل و تحویل ۱۶ هزار واحد در دو مرحله طی سال گذشته خبر داده و تاکید کرده است که تلاش‌ها برای تکمیل واحدهای باقیمانده ادامه خواهد یافت.

برنامه‌ریزی برای تحویل دوره‌ای واحدها

بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، قرار است که در هر سه ماه یک بار، تعدادی از واحدها تکمیل و به متقاضیان تحویل داده شوند. این رویکرد، نشان‌دهنده تعهد وزارت راه و شهرسازی و سایر نهادهای مرتبط برای پایان دادن به پروژه‌های باقیمانده مسکن مهر است.

تأکید بر تکمیل پروژه‌ها قبل از اتمام دولت سیزدهم

محبت‌خواه همچنین تأکید کرده است که با تلاش‌های انجام شده، تمامی واحدهای باقیمانده مسکن مهر پردیس قبل از پایان دولت سیزدهم تکمیل و تحویل داده خواهند شد. این خبر نویدبخش روزهای بهتر برای متقاضیان و افراد در انتظار تحویل واحدهای مسکونی خود است.

کارگاه‌های ساخت مسکن در حال فعالیت شبانه‌روزی

تاکید مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس بر فعالیت شبانه‌روزی و سه شیفته کارگاه‌های ساخت مسکن، نشان از تلاش‌های جدی برای رسیدن به اهداف تعیین شده دارد. این تلاش‌ها امیدواری‌ها را برای تکمیل و تحویل سریع‌تر واحدهای مسکونی افزایش داده است.

جمع‌بندی

پروژه‌های مسکن مهر پردیس با گذشت زمان و تلاش‌های شبانه‌روزی در حال نزدیک شدن به مراحل پایانی خود هستند. تکمیل و تحویل ۳ هزار واحد مسکونی در خرداد ماه ۱۴۰۳، گام مهمی در جهت تحقق این هدف است. با ادامه این روند، امید است که تمامی متقاضیان در انتظار، به زودی شاهد تحویل واحدهای مسکونی خود باشند و شاهد بهبود وضعیت مسکن در کشور باشیم.

با احترام ، مجله خبری تحلیل سبز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *