۹۷ نفر دیگر در استان تهران تایید صلاحیت شدند

رئیس ستاد انتخابات استان تهران، سید عباس جوهری، جزئیات جدیدی از روند بررسی صلاحیت نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی اعلام کرد. طبق اطلاعات ارائه شده، ۹۷ نفر از نامزدهای این استان توانستند صلاحیت خود را تأیید کرده و به مرحله بعدی انتخابات پیشروی کنند.

فرصت بررسی اعتراضات تا ۱۹ بهمن

سید عباس جوهری اظهار کرد: شورای نگهبان به مدت ۳۰ روز فرصت دارد تا به اعتراضات نامزدها که در مرحله اول عدم تأیید یا رد صلاحیت شده بودند، رسیدگی کند. این اقدام قرار است تا به حل اختلافات و اعلام نتایج نهایی برای آماده‌سازی بهتر انتخابات کمک کند.

تأیید صلاحیت در حوزه‌های مختلف

در این راستا، جزئیات بیشتری اعلام شد. در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس، ۸۲ نفر از نامزدها تأیید صلاحیت کسب کرده‌اند. حوزه‌های شهریار، قدس و ملارد هم با ۷ نفر، حوزه‌های ورامین، پیشوا و قرچک با ۴ نفر، حوزه‌های دماوند و فیروزکوه با ۳ نفر و در حوزه انتخابیه رباط کریم و بهارستان با ۱ نفر نیز نامزدهای تأیید شده دارند.

نتیجه‌گیری نهایی در تاریخ ۲۰ بهمن

وی تصریح کرد: شورای نگهبان تا تاریخ ۱۹ بهمن فرصت دارد تا به اعتراضات رسیدگی کرده و در تاریخ ۲۰ بهمن ماه نتیجه‌گیری نهایی را اعلام کند. این مرحله مهم به تصویب نهایی نامزدها برای شرکت در انتخابات منتهی خواهد شد.

پایان مراحل پیش‌انتخابات

با تایید صلاحیت ۹۷ نامزد در تهران، مراحل پیش‌انتخابات به نهایت خود رسیده و آماده‌سازی‌ها برای انجام انتخابات در دیگر استان‌ها وارد مرحله‌ی اجرایی می‌شود. این اقدامات نشان از پیشرفت قوی و تدابیر کارآمد در مسیر برگزاری انتخابات دارد.

با احترام ، مجله خبری تحلیل سبز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *